

Dion Hinchcliffe is executive vice president of strategy at Dachis Group. He is an internationally recognized thought leader on enterprise social media, business agility, open business models, and information technology.
Meer over de auteursSocial Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company
Samenvatting
'Social Business By Design' gaat over het heroverwegen van een moderne organisatie in het tijdperk van social media. Op basis van onderzoek en werk bij de Dachis Group onderzoeken Dion Hinchcliffe en Peter Kim hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat.
Trefwoorden
social business social media strategie digitale transformatie klantrelaties online communities bedrijfstransformatie klantbetrokkenheid innovatie crowdsourcing social marketing social crm klantenservice internet kennismanagement productontwikkeling roi organisatie werknemersbetrokkenheid business ecosystemen communicatie klantervaring technologische trends businessmodellen concurrentievoordeel samenwerken globalisering digitale strategie social analytics netwerkeffecten
Trefwoorden
Specificaties
Over Peter Kim
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Introduction
PART ONE Adapting Organizations to the Twenty-First Century
1. Social Media: Drivers of Global Business Opportunity
2. Social Media: A Way of Life, a Way of Business
3. Who's Winning in Social Business and Why
4. The Global Business Transition to Social Media
5. How Business Will Make the Transition
PART TWO The Techniques of Social Business
6. Social Media Marketing
7. Social Product Development
8. Crowdsourcing: Community-Powered Workforces
9. Social Customer Relationship Management and Customer Communities: Social Customer Care
10. Social Business Ecosystems: Engaging with Business Partners
11. Workforce Engagement: Creating a Connected Company Using Social Business
12. Social Business Supporting Capabilities
PART THREE Social Business Design and Strategy
13. Identifying Priorities and Planning
14. Building Blocks: The Elements of Social Business
15. Business Cases, Pilots, Return on Investment, and Value: Tying Them Together
16. Building a Social Business Strategy: The Outputs
17. Getting Started with Social Business
18. Maturity: The Social Business Unit
Epilogue
Appendix: The Ten Tenets of Social Business
Notes
Acknowledgments
About the Authors
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal