Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Internet en social media Social Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company
Social Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company
Dion Hinchcliffe

Dion Hinchcliffe is executive vice president of strategy at Dachis Group. He is an internationally recognized thought leader on enterprise social media, business agility, open business models, and information technology.

Meer over de auteurs
Dion Hinchcliffe, Peter Kim

Social Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company

Specificaties
Gebonden, 256 blz. | Engels
Jossey Bass | 1e druk, 2012
ISBN13: 9781118273210
Rubricering
Jossey Bass 1e druk, 2012 9781118273210
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
33,44
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

'Social Business By Design' gaat over het heroverwegen van een moderne organisatie in het tijdperk van social media. Op basis van onderzoek en werk bij de Dachis Group onderzoeken Dion Hinchcliffe en Peter Kim hoe de sociale, culturele en technologische trends, uitgelokt door de explosie van de social media, transformeert binnen het ondernemingsklimaat.

Trefwoorden

social business   social media   strategie   digitale transformatie   klantrelaties   online communities   bedrijfstransformatie   klantbetrokkenheid   innovatie   crowdsourcing   social marketing   social crm   klantenservice   internet   kennismanagement   productontwikkeling   roi   organisatie   werknemersbetrokkenheid   business ecosystemen   communicatie   klantervaring   technologische trends   businessmodellen   concurrentievoordeel   samenwerken   globalisering   digitale strategie   social analytics   netwerkeffecten  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9781118273210
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:256
Uitgever:Jossey Bass
Druk:1
Verschijningsdatum:20-4-2012
Hoofdrubriek:Internet en social media

Over Dion Hinchcliffe

Dion Hinchcliffe is executive vice president of strategy at Dachis Group. He is an internationally recognized thought leader on enterprise social media, business agility, open business models, and information technology. He writes, speaks, researches, and consults on these topics for clients in the Fortune 500 and public sector.

Andere boeken door Dion Hinchcliffe

Bekijk alle boeken

Over Peter Kim

Peter Kim is chief strategy officer of Dachis Group. He is a leading advisor on social business, working with clients on strategy formulation and driving global industry discourse.

Andere boeken door Peter Kim

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Foreword by Jeff Dachis
Introduction

PART ONE Adapting Organizations to the Twenty-First Century
1. Social Media: Drivers of Global Business Opportunity
2. Social Media: A Way of Life, a Way of Business
3. Who's Winning in Social Business and Why
4. The Global Business Transition to Social Media
5. How Business Will Make the Transition

PART TWO The Techniques of Social Business
6. Social Media Marketing
7. Social Product Development
8. Crowdsourcing: Community-Powered Workforces
9. Social Customer Relationship Management and Customer Communities: Social Customer Care
10. Social Business Ecosystems: Engaging with Business Partners
11. Workforce Engagement: Creating a Connected Company Using Social Business
12. Social Business Supporting Capabilities

PART THREE Social Business Design and Strategy
13. Identifying Priorities and Planning
14. Building Blocks: The Elements of Social Business
15. Business Cases, Pilots, Return on Investment, and Value: Tying Them Together
16. Building a Social Business Strategy: The Outputs
17. Getting Started with Social Business
18. Maturity: The Social Business Unit

Epilogue

Appendix: The Ten Tenets of Social Business

Notes
Acknowledgments
About the Authors
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Ik weet je wachtwoord
    Daniël Verlaan
    Ik weet je wachtwoord
    € 24,99
  • Social Media Management
    Karin Ruigrok
    Social Media Management
    € 57,96
  • De perfecte post op LinkedIn
    Ina Boer
    De perfecte post op LinkedIn
    € 25,00
  • Spring eruit met LinkedIn
    Trudy Pannekeet
    Spring eruit met LinkedIn
    € 20,00
  • Zelf een podcast maken
    Eva Moeraert
    Zelf een podcast maken
    € 25,99
  • Datamacht en tegenkracht
    Kathalijne Buitenweg
    Datamacht en tegenkracht
    € 11,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Social Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company

        Social Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company
        Dion Hinchcliffe , Peter Kim
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Social Business By Design: Transformative Social Media Strategies for the Connected Company

        Verwijder uw beoordeling