Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands200 blz.9789089653468
1e druk
23-11-2016
Er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen! Meer
paperbackNederlands540 blz.9789001298678
7e druk
25-2-2022
Business marketing combineert op overzichtelijke wijze de meer traditionele en praktische kennis van business marketing, over het koopgedrag van organisaties, marktonderzoek en segmentatie, met de nieuwste inzichten op het gebied van online marketing. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789001593476
9e druk
27-3-2020
In deze nieuwe editie zijn geactualiseerde cases, nieuwe meerkeuzevragen en een nieuw voorbeeldexamen opgenomen. Meer
paperbackNederlands651 blz.9789043038065
8e druk
1-3-2021
Met deze 8e editie van Principes van marketing bieden we jou meerwaarde door je op een brede maar ook praktische en plezierige manier kennis te laten maken met de fascinerende wereld van moderne marketing. Meer
paperbackNederlands395 blz.9789001886868
5e druk
16-4-2020
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackNederlands698 blz.9789001899936
7e druk
Strategische en operationele marketingplanning – Kernstof B is uitgegroeid tot een standaardwerk op het gebied van marketingplanning, strategie en management. Meer
48% KORTING
paperbackNederlands424 blz.9789001016586
6e druk
5-3-2024
Inleiding tot de marketing geeft een compleet beeld van de beginselen van marketing en leert hoe een slagvaardig marketingbeleid uit te stippelen. Meer
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackNederlands422 blz.9789491743740
2e druk
27-7-2017
Marketing verandert continu. De laatste jaren zelfs in zo'n snel tempo, dat het soms moeilijk is om alle ontwikkelingen bij te houden. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789078972150
17e druk
21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
paperbackEngels272 blz.9781118801154
1e druk
30-11-2013
Eenvoudig gezegd, onder de huidige operationele omstandigheden zal de reclame-industrie het niet volhouden zonder maatregelen te nemen en dreigen rampzalige scenario's. Meer
gebondenEngels154 blz.9781119092896
1e druk
2-6-2015
The practical, expert guide to reaching the new consumer Customer–Centric Marketing is a comprehensive game plan on succeeding in the new marketing landscape by focusing on the customer. Meer