Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Uitgever

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
15 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands100 blz.9789462760004 1e druk 1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight.  Meer
28,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #5835
Top 100 159 dagen in de top 100
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands256 blz.9789463372510 1e druk 13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren.  Meer
32,-
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands232 blz.9789013110159 1e druk 24-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
'De Customer Delight Strategie' is een boek voor lijnmanagers, marketeers, kwaliteitsmanagers en studenten die willen excelleren in klantgerichtheid.  Meer
49,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
60,99
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackNederlands224 blz.9789047007081 1e druk 19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.  Meer
23,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackEngels156 blz.9783110641110 1e druk 12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business.  Meer
45,47
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
gebondenEngels320 blz.9781119697336 1e druk 10-3-2024
Verkooppositie Positie #4184
In INSPIRED, product thought leader Marty Cagan revealed the best practices and techniques used by the top product teams operating in the product model.  Meer
37,67
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenEngels288 blz.9781119047605 1e druk 3-7-2015
'Chief Customer Officer 2.0' will give you a proven framework that has launched and advanced the customer experience transformation in businesses in every vertical around the world.  Meer
33,45
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands70 blz.9789031351800 1e druk 25-6-2012
Gelukkig zijn veel dingen ten goede veranderd in de gezondheidszorg. Toch is er iets wat kennelijk maar moeilijk blijft: de manier waarop in een zorginstelling of een verpleegafdeling medewerkers worden uitgedaagd om samen met hun klant de goede dingen voor hem te doen.  Meer
26,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackNederlands168 blz.9789492107275 1e druk 26-11-2020
Verkooppositie Positie #4472
E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt.  Meer
20,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackEngels500 blz.9781491927182 12-1-2018
How can you establish a customer-centric culture in an organization? This is the first comprehensive book on how to actually do service design to improve the quality and the interaction between service providers and customers.  Meer
57,42
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackEngels158 blz.9789492004918 1e druk 27-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
These are the key issues for customer signals management: a method which renders customer experience steerable in terms of both customer satisfaction and cost efficiency.  Meer
24,95
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
paperbackEngels268 blz.9780857081506 1e druk
'What You Need to Know About Marketing' laat zien hoe u marketing kunt bedrijven zonder dat u daarvoor een marketingstudie hoeft te volgen.  Meer
19,33
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackNederlands200 blz.9789464019469 1e druk 22-2-2023
In dit boek schetst merkstrateeg Stef Verbeeck aan de hand van vijf paradoxen en mythes vanuit welke misvattingen organisaties vandaag te vaak beslissingen nemen.  Meer
32,-
22,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
29% KORTING

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale