Filteren
Trefwoord
76 resultaten
Trefwoord: Klantenreis
gebondenNederlands336 blz.9789493282094
1e druk
25-1-2023
Dit boek bevat 11 basisrecepten gebaseerd op 150+ jaar gebundelde ervaringsleer van zes Marketing Queens die samen voor heel mooie merken en organisaties werken of hebben gewerkt. Meer
€ 34,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels652 blz.9789001016043
3e druk
5-8-2024
Digital Marketing Fundamentals is the first fully-fledged textbook on digital marketing that covers the entire marketing process. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789082120660
2e druk
2-2-2023
andere uitgaves beschikbaar
In 'De online marketingmachine' laat Van den Belt stap voor stap zien hoe je alle onderdelen van online marketing samenvoegt tot een ijzersterke, geoliede machine. Meer
€ 25,00
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands112 blz.9789461264046
1e druk
6-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789089656445
2e druk
15-8-2022
In dit prikkelende boek beschrijft Daniëlle de Jonge helder en to the point hoe je van klanten ambassadeurs maakt. Volledig geactualiseerde versie! Meer
€ 25,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789493171589
1e druk
20-4-2023
Tegenwoordig wordt meer dan driekwart van de aankoopbeslissingen genomen louter op basis van online gevonden informatie. Als je met je bedrijf wilt groeien, moet je daarom online de autoriteit worden in jouw branche. Meer
€ 28,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands176 blz.9789089657404
1e druk
7-6-2024
Elke dag loopt je bedrijf omzet mis omdat je geen duidelijk plan hebt om nieuwe klanten aan te trekken. En jij bent niet de enige. Meer
€ 29,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789461262400
1e druk
5-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Hoe goed ken jij je klanten? Ontdek hoe je met online middelen, tools en data de customer journey in kaart brengt. Van behoefte tot aankoop, van aankoop tot ambassadeurs. Meer
paperbackNederlands112 blz.9789461264039
1e druk
6-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
Gegarandeerd meer klanten, dat is een stevige uitspraak! Na het lezen van dit boek weet je dat het kan. Ontdek hoe je jezelf op de kaart zet en met no budgetmarketing razendsnel groeit. Meer
€ 20,00
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands128 blz.9789082298147
1e druk
15-1-2021
Het praktische en handige Social Selling met LinkedIn is het eerste boek dat de nieuwe, wervende features van LinkedIn helder op een rij zet. Meer
39% KORTING
paperbackNederlands132 blz.9789081951142
1e druk
24-12-2020
Is er in deze heftige tijden nog plek voor de fysieke winkel? Absoluut, maar dan wel de phygital versie graag! Realiseer je daarbij wel dat de consumentenbehoefte in de afgelopen periode behoorlijk is veranderd. Meer
12% KORTING
gebondenNederlands192 blz.9789493480063
1e druk
13-1-2026
Veel organisaties hebben een ambitieuze missie of purpose. Maar wat ze daarvan echt waarmaken, valt meestal erg tegen. Meer
gebondenNederlands250 blz.9789462760998
1e druk
19-2-2016
Klanten steeds weer weten te boeien en aan je organisatie binden. Het is dé succesfactor – zowel voor het bedrijfsleven als voor overheids-, zorg- en non-profitinstellingen. Meer
€ 53,95
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands240 blz.9789089655875
1e druk
17-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Door gebruik te maken van zeven universele verhaalprincipes creëert StoryBrand voor elk bedrijf effectieve boodschappen die ingezet kunnen worden op websites, presentaties en social mediakanalen. Meer
paperbackNederlands100 blz.9789462760004
1e druk
1-5-2014
Dit boek is geschreven voor directeuren, managers, projectleiders en werkgroepen die morgen aan de slag willen gaan met excellente klantgerichtheid en Customer Delight. Meer
32% KORTING
e-bookNederlands136 blz.9789463012720
1e druk
11-2-2020
Transformeer naar de organisatie waar jouw klanten echt warm voor lopen en waar ze graag bij willen horen. Klantbeleving maakt daarbij het allergrootste verschil. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789089654892
1e druk
31-1-2020
Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Meer
€ 37,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands176 blz.9789024434725
1e druk
10-11-2020
Processen vormen het hart van de organisatie, ze leveren immers het product of de dienst waar je als organisatie je bestaansrecht aan ontleent. Meer
€ 39,90
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands250 blz.9789463563628
1e druk
3-10-2024
Met behulp van handige AI-toepassingen kunnen we niet alleen snel creatieve content maken, maar ook strategische marketingplannen als een puzzel in elkaar zetten. Meer
€ 39,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands256 blz.9789083345000
1e druk
13-9-2023
Veel bedrijven willen zich onderscheiden door gastvrijheid, maar weinige bereiken de top. 'Gastvrijheid' blijft vaak een vaag, zweverig thema. Meer
24% KORTING