Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Uitgever

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
29 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Klantcultuur

paperbackNederlands320 blz.9789089654892 1e druk 31-1-2020
Verkooppositie Positie #3120
Top 100 105 dagen in de top 100
Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie.  Meer
37,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands176 blz.9789024421947 1e druk 14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #4004
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u.  Meer
27,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands200 blz.9789090300610 2e druk 8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen.  Meer
14,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis
60,99
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackNederlands256 blz.9789463372510 1e druk 13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren.  Meer
32,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands144 blz.9789089655431 1e druk 16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1928
Top 100 99 dagen in de top 100
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster.  Meer
24,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands140 blz.9789023249207 1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken.  Meer
23,95
17,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
26% KORTING
gebondenNederlands200 blz.9789089653932 1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen.  Meer
25,99
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels336 blz.9780470196120 1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50.  Meer
32,29
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
gebondenNederlands198 blz.9789089655745 1e druk 23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?!  Meer
33,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands200 blz.9789462348745 1e druk 25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in?  Meer
32,-
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands176 blz.9789089653291 1e druk 2-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #15
Evergreen 1976 dagen in de top 100
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor.  Meer
21,50
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands224 blz.9789047007081 1e druk 19-12-2019
Verkooppositie Positie #5348
Top 100 114 dagen in de top 100
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten.  Meer
23,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands128 blz.9789083159928 1e druk 6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #1327
Top 100 159 dagen in de top 100
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt?  Meer
20,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels156 blz.9783110641110 1e druk 12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business.  Meer
43,90
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen
paperbackEngels160 blz.9789024463435 1e druk 3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight.  Meer
27,75
21,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21% KORTING
e-bookNederlands260 blz.9789401495486 1e druk 29-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant.  Meer
18,99
Direct te downloaden
e-bookEngels260 blz.9789401495493 1e druk 29-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
While many companies intend to be customer-oriented, only a few succeed in truly satisfying the customer.  Meer
26,99
Direct te downloaden
paperbackEngels70 blz.9797090145605 1e druk 26-9-2023
To give my readers an extra boost, I have created this workbook. With this workbook you can really take those first steps to make your culture even more customer-centric.  Meer
15,-
11,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21% KORTING
paperbackNederlands70 blz.9797090145612 1e druk 26-9-2023
Verkooppositie Positie #5879
Een klantgerichte cultuur wordt de komende jaren één van de meest onderscheidende factoren in de zakelijke wereld.  Meer
15,-
11,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, morgen in huis
21% KORTING

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale