Filteren
Trefwoord
29 resultaten
Trefwoord: Klantcultuur
paperbackNederlands320 blz.9789089654892
1e druk
31-1-2020
Sonja Stalfoort neemt je mee in de wereld van klant-energie. Met een helder stappenplan leert zij je hoe je de feedback en informatie die klanten geven kunt integreren in de gehele organisatie. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024421947
1e druk
14-3-2018
andere uitgaves beschikbaar
Vijf professionals, vijf topmanagers en alle vijf winnaar van Het Klantvriendelijkste Bedrijf van Nederland. Zij delen in dit boek hun ervaringen met u. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789090300610
2e druk
8-12-2016
andere uitgaves beschikbaar
Gastgevers in Geluk is een onthullend verhaal over het mysterie van hartverwarmende gastvrijheid. Het boek neemt de lezer mee naar The Magic Hotel in Hawaii en verklaart het succes in zeven stappen. Meer
gebondenEngels9783319199375
29-10-2015
paperbackNederlands256 blz.9789463372510
1e druk
13-3-2020
Merken maken woelige tijden door. Hun klanten lijken almaar veeleisender te worden, de concurrentie is moordend en disruptie waait door alle sectoren. Meer
gebondenNederlands144 blz.9789089655431
1e druk
16-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
Service die de verwachting van klanten echt overtreft omdat hij persoonlijk én op maat is, en daarom een extra ster verdient: een zesde ster. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789023249207
1e druk
Dit boek verbindt de zakelijkheid van service met de wijsheid van de Tao. Het biedt een roadmap naar de 'soul of service' en een formule om service echt verdiepend te maken. Meer
26% KORTING
gebondenNederlands200 blz.9789089653932
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
Elke organisatie is zich bewust van het belang van klantgerichtheid. Het is niet voor niets dat hier de laatste jaren een grotere nadruk op is komen te liggen. Meer
25,99
Dit product is uitverkocht
gebondenEngels336 blz.9780470196120
1e druk
'What's the Secret?' biedt u een blik achter de schermen van klantenservice strategieën van wereldklasse. U leert hoe bedrijven als Disney, Nordstrom en de Ritz-Carlton hun 50. Meer
gebondenNederlands198 blz.9789089655745
1e druk
23-2-2021
Klanten die zó enthousiast zijn over een organisatie dat ze er bij wijze van spreken een tatoeage van zouden willen laten zetten?! Meer
gebondenNederlands200 blz.9789462348745
1e druk
25-9-2025
andere uitgaves beschikbaar
Hoe bouw je een wereld waar implementatie koning is? Hoe bouw je een bedrijf rond de klant? Hoe leer je denken vanuit het standpunt van de andere – outside in? Meer
gebondenNederlands176 blz.9789089653291
1e druk
2-2-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat je wilt, zijn fans. Want fans bevelen je aan bij anderen, zijn trouw en minder prijsgevoelig, denken graag met je mee en hebben het beste met je voor. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789047007081
1e druk
19-12-2019
Dit boek laat zien hoe u de customer experience duurzaam kunt verbeteren en hoe u uw organisatie systematisch rond uw klanten kunt inrichten. Meer
gebondenNederlands128 blz.9789083159928
1e druk
6-7-2021
andere uitgaves beschikbaar
De klant is koning. Een veelgebruikte uitspraak bij organisaties die klantgerichter willen worden. Maar wat als de koning opeens je klant wordt? Meer
paperbackEngels156 blz.9783110641110
1e druk
12-10-2020
The Journey Mapping Playbook shows you how to understand your customers better, whatever the size or sector of your business. Meer
paperbackEngels160 blz.9789024463435
1e druk
3-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
They're standing at your check-in desk, calling you on the phone, chatting with you online. Maybe they're seated in business class on your flight. Meer
21% KORTING
e-bookNederlands260 blz.9789401495486
1e druk
29-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
De sleutel tot succes is het uitbouwen van een klantgerichte cultuur: een cultuur waar zowel de leiders als de medewerkers van een organisatie zich op elk moment bewust zijn van hun rol tegenover de klant. Meer
e-bookEngels260 blz.9789401495493
1e druk
29-9-2023
andere uitgaves beschikbaar
While many companies intend to be customer-oriented, only a few succeed in truly satisfying the customer. Meer
paperbackEngels70 blz.9797090145605
1e druk
26-9-2023
To give my readers an extra boost, I have created this workbook. With this workbook you can really take those first steps to make your culture even more customer-centric. Meer
21% KORTING
paperbackNederlands70 blz.9797090145612
1e druk
26-9-2023
Een klantgerichte cultuur wordt de komende jaren één van de meest onderscheidende factoren in de zakelijke wereld. Meer
21% KORTING