Filteren
Trefwoord
5 resultaten
e-bookNederlands144 blz.9789462961708
1e druk
2-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
Veel ondernemers vinden hun bedrijf en de problemen die ze onderweg tegenkomen uniek. Dat is een illusie. Veel problemen horen bij een bepaalde grootte en een bepaalde groei. Meer
paperbackNederlands120 blz.9789024402854
1e druk
6-9-2013
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek deelt Edwin de Haas zijn visie op sales. Op een prikkelende manier stelt hij problemen aan de orde en geeft hij direct toepasbare adviezen en oplossingen. Meer
gebondenEngels256 blz.9781118206676
1e druk
20-5-2012
De auteurs laten zien dat verkopen zowel een kwestie is van politiek, klantwaarde en strategie als van managementwetenschap. Meer
gebondenEngels286 blz.9780470487853
1e druk
Joseph Jaffe leert u hoe u uw bestaande klanten transformeert tot uw verkopers. Hij ontwikkelde het 'flipped funnel'-model. Daarnaast legt Jaffe uit hoe u digitale en sociale media-instrumenten het beste invoert en combineert. Meer
paperbackNederlands274 blz.9789012401630
1e druk
7-5-2018
De auteurs gaan in een tweeluik in op de vraag hoe het kostenbeheersingsbeleid in de jaren 1966-2017 werd ontwikkeld onder invloed van de politieke en maatschappelijke visies. Meer