Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
10 resultaten
Alle producten
paperbackNederlands308 blz.9789001078485 2e druk 4-4-2023
Verkooppositie Positie #5431
Evenals de eerste editie is het boek een brede afspiegeling van het gebruik van data: van metrics tot privacy, data-communicatie en optimalisatie.  Meer
51,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands452 blz.9789024400584 3e druk 1-9-2021
Handboek Marketing 4.0 laat de betekenis zien van marketing intelligence, analysetools, web first, social media en neuromarketing.  Meer
41,50
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
ingenaaidEngels9781118733899 15-9-2014
Dit boek bevat een strategische routekaart voor leidinggevenden die de chaos willen uitwissen en willen beginnen het competitieve voordeel en groei die te bereiken is met big data.  Meer
33,44
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands160 blz.9789089655172 2e druk 24-2-2020
Verkooppositie Positie #4507
Top 100 1 dagen in de top 100
Ondernemen is ingrijpend veranderd door internet. Het is voor consumenten eenvoudig om prijzen te vergelijken, waardoor je al snel in een prijsconcurrentiestrijd belandt.  Meer
34,99
Verwachte levertijd ongeveer 3 werkdagen
e-bookEngels300 blz.9789492196071 1e druk 9-9-2015
andere uitgaves beschikbaar
'Online Brand Identity' helpt je optimaal gebruik te maken van alle datasignalen die het internet biedt, maar ook van het creatieve canvas waarmee je merken tot leven brengt.  Meer
44,25
Direct te downloaden
gebondenEngels208 blz.9781119668510 1e druk 20-4-2021
In Marketing 5.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world.  Meer
34,86
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
paperbackNederlands492 blz.9789078972150 17e druk 21-6-2022
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden.  Meer
29,95
Verwachte levertijd ongeveer 5 werkdagen
paperbackNederlands346 blz.9789001753634 1e druk 19-4-2022
Verkooppositie Positie #2692
Top 100 6 dagen in de top 100
De mogelijkheden die het evenement biedt om de kracht van live-communicatie succesvol in te zetten zijn ongekend. De toevoeging van beleving en emotie brengen de boodschap van het hoofd naar het hart.  Meer
53,96
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
gebondenNederlands708 blz.9789001268695 10e druk 25-4-2022
Verkooppositie Positie #1119
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Grondslagen van de marketing van prof. dr. Bronis Verhage is de meest gebruikte inleiding in het hoger onderwijs voor marketing. Deze gerenommeerde auteur slaagt er als geen ander in studenten passie voor het vak bij te brengen.  Meer
87,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
paperbackNederlands305 blz.9789043036528 14e druk
Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: de klant centraal stellen in de marketing. Hedendaagse marketing draait volledig om het creëren van klantwaarde en het opbouwen van winstgevende klantrelaties.  Meer
64,95
28,95
Op werkdagen voor 21:00 besteld, volgende dag in huis
56% KORTING

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale