Filteren
Trefwoord
9 resultaten
paperbackNederlands138 blz.9789492939173
1e druk
28-11-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789089655981
1e druk
26-8-2021
Lukas Burgering laat zien dat een goede voorbereiding voorkomt dat je door de bomen het bos niet meer ziet, dat een crisis niet langer duurt dan noodzakelijk en dat de reputatie van jouw organisatie geen onnodige schade lijdt. Meer
e-bookNederlands138 blz.9789492939227
1e druk
3-12-2018
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt je 46 praktijklessen voor effectieve crisiscommunicatie, gebaseerd op 30 jaar crisiscommunicatie-ervaring. Meer
paperbackNederlands164 blz.9789492939302
1e druk
27-1-2020
andere uitgaves beschikbaar
Iedere persoon, bedrijf of organisatie heeft een reputatie, of je daar nu bewust van bent of niet. Reputatie is wat er over je gezegd wordt als je zelf niet in de kamer bent. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789464379549
1e druk
23-6-2023
In dit boek geven de auteurs handvatten om je voor te bereiden op een crisis en om tijdens een crisis de juiste communicatieaanpak te kunnen bepalen. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789464014464
1e druk
5-8-2022
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789461263193
1e druk
19-12-2018
Elke crisis is uniek, dus als er plotseling een plaatsvindt in uw organisatie is het moeilijk om snel en adequaat te reageren. Wat moet u doen, hoe kunt u zich verdedigen? Meer
e-bookNederlands156 blz.9789052619460
6-3-2012
andere uitgaves beschikbaar
Het managen van reputaties in een veranderende samenleving Producten en diensten zijn passé: het zijn nu reputaties van bedrijven die het verschil maken in de markt. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789464016062
1e druk
18-8-2022
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van 20 jaar ervaring in ‘moeilijke’ communicatie en talrijke cases biedt Eveline De Ridder een handleiding voor communicatieprofessionals en -managers. Meer