Voor de vernieuwer als persoon. Thema’s als angst, contact leggen, netwerk bouwen, afbakenen en op goede ideeën komen. Ach, er komt zoveel bij kijken om te vernieuwen.
Het boek is handzaam ingedeeld naar diverse fases in het vernieuw proces. De 34 hoofdstukken schreeuwen allemaal om verdieping. En dat is natuurlijk een goed teken. Elk hoofdstuk wordt samenvattend afgesloten met een ‘maak ruimte voor vernieuwing’ kader. Een uitvoerige literatuurlijst biedt de verdiepingsmogelijkheid.
Een ideaal tot nadenken stemmend maar vooral uitdagend boekje. Om te willen vernieuwen dus. Binnen en buiten je bedrijf. Voor mensen die vernieuwen in hun DNA hebben of die het willen leren. Baanbreken dus!
Over Bertrand Weegenaar
Bertrand Weegenaar is als hogeschooldocent HBO-ICT werkzaam op Windesheim. Zijn voorliefde ligt bij de onderwerpen strategie, marketing, geschiedenis; biografieën en internet; e-business.