Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

De Marketingbox - volledige serie van 10 delen

Specificaties
Luisterboek, 660 blz. | Nederlands
Managementboek | 1e druk, 2008
ISBN13: 9789077387573
Rubricering
Managementboek 1e druk, 2008 9789077387573
Onderdeel van serie De Marketingbox
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

In de huidige concurrentiegevoelige en klantgedreven wereld kan niemand meer om marketing heen. Commercieel denken en doen is tegenwoordig vereist binnen alle lagen van de organisatie. Binnen elke organisatie zijn een marktgerichte strategie en de uitwerking op praktisch detailniveau een vereiste. 'De Marketingbox' beslaat dit gehele marketingveld: van internetmarketing tot marketingcommunicatie, van marktonderzoek tot innovatie. De eerste aflevering behandelt het vaststellen van de strategische uitdagingen en het samenstellen van een marketingplan. De volgende negen afleveringen zijn praktische vertaalslagen voor diverse deelgebieden van de strategie. Hierbij krijgt u de instrumenten aangereikt die de hedendaagse marketeer ter beschikking staan. De reeks staat onder redactie van ICSB Marketing en Strategie, waarvan onder andere Yousri Mandour, Ed Peelen en Rob Beltman hebben meegewerkt.

De losse prijs per cd is € 23,95. ( deel 1 Marketingstrategie: analyse en planning ( 2 cd's € 28,95) Het is daarnaast mogelijk de complete serie van 10 delen (11 cd's) aan te schaffen. U betaalt € 199,50 in plaats van € 244,50. U ontvangt dan tevens een luxe verzamelbox om de cd's in te bewaren.

Specificaties

ISBN13:9789077387573
Taal:Nederlands
Bindwijze:luisterboek
Aantal pagina's:660
Druk:1
Verschijningsdatum:4-12-2008
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
De Marketingbox - volledige serie van 10 delen
Eric van Arendonk | 12 juni 2009
'De Marketingbox' is een audioreeks met 11 cd's met een knappe prijs van zo'n 200 euro. Dat is meer dan je aan menigeen boek uitgeeft. Is dat het wel waard? Dat was wat bij me opkwam toen ik de box voor het eerst zag. Nu ik ze alle 11 heb beluisterd, kan ik hierop positief antwoorden. De goede uitleg en actuele informatie over moderne marketingonderwerpen maken deze reeks zijn prijs waard.
Lees verder

Inhoudsopgave

'De Marketingbox' bevat de volgende tien delen:

1. Marketingstrategie en planning (2 cd's)
2. Internetmarketing
3. Innovatie: van idee tot introductie
4. Relatiemarketing en CRM
5. Merkenmanagement
6. Marktonderzoek
7. Multichannel management
8. Marketingcommunicatie
9. Beleveniseconomie
10. Marketing performance

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De Marketingbox - volledige serie van 10 delen