
Lees verder
Jan Denys is director Public Affairs bij Randstad. Hij is een veelgevraagd arbeidsmarktdeskundige en schrijft regelmatig bijdragen voor onder andere De Standaard, De Tijd, De Morgen en Trends.
Meer over Jan DenysWat is 'employer branding'? En waarom wordt een aantrekkelijk employer brand steeds belangrijker? Is Torfs echt de beste werkgever? En is hij ook de aantrekkelijkste? Dat zijn slechts vier vragen waarop Werken aan merken antwoordt.
Arbeidsmarktkenner Jan Denys gaat in dit boek na hoe nationale en internationale topbedrijven scoren op het vlak van aantrekkelijkheid en bekijkt waarom bepaalde sectoren net aantrekkelijk zijn en andere niet. De bouwstenen van een sterk 'employer brand', zoals werkzekerheid, werksfeer en kwaliteit van het management, komen daarbij allemaal aan bod.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books