Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
, ,

De staatsgreep van de Klant

En de 7 factoren waarmee jouw organisatie hier op in kan spelen

Specificaties
Paperback, 116 blz. | Nederlands
Mijnmanagementboek | 1e druk, 2013
ISBN13: 9789462549791
Rubricering
Mijnmanagementboek 1e druk, 2013 9789462549791
Vandaag voor 17:00 besteld, morgen in huis

Samenvatting

Er is veel aan het veranderen buiten de grenzen van uw organisatie. Een van de belangrijkste veranderingen is een dalend consumentenvertrouwen in combinatie met de razendsnelle ontwikkelingen van tools en technologieën. Daarnaast ontstaan er om de haverklap nieuwe verdienmodellen. Wat moet u doen om bij te blijven?

Dit boek laat u op inzichtelijke wijze zien hoe u de klant echt extreem centraal kunt stellen. De auteurs laten zien hoe u een klant als beginpunt kunt nemen in plaats van eindpunt en wat dat uiteindelijk aan winst op kan leveren. Dat het veel is, kunnen we wel verklappen. Met praktische voorbeelden en heldere methoden krijgt u handvatten waarmee u direct aan de slag kunt. U kunt uw klanten op overtuigende wijze deel uit laten maken van uw organisatie. Interviews met succesvolle ondernemingen die de principes keer op keer hebben toegepast, maken het geheel aantrekkelijk om te lezen.

'Ik kan dit inspirerende boek elke bestuurder, manager en ondernemer van harte aanbevelen. Het geeft u handvatten, nieuwe richtlijnen en een duidelijk plan hoe uw organisatie stap voor stap goud kan behalen.' - Marc Lammers, oud bondcoach van het Nederlandse dames hockeyteam

Specificaties

ISBN13:9789462549791
Trefwoorden:klanten winnen
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:116
Druk:1
Verschijningsdatum:10-12-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (3)

recensie
De staatsgreep van de Klant
Katja van Wel | 10 april 2014
‘De staatsgreep van de klant’ is een ietwat negatieve titel voor een positief boek. De titel suggereert dat het boek gaat over hoe lastig en veeleisend klanten tegenwoordig zijn. Gelukkig wordt dit beeld al lezende snel gecorrigeerd. De boodschap van de auteurs is ‘stel je klant extreem centraal’, en daar word ik extreem gelukkig van.
Lees verder
recensie
De staatsgreep van de Klant
Esther van der Hoorn | 13 maart 2014
‘De staatsgreep van de klant’ is de waarschuwende titel van dit boek. Dat klinkt als slecht nieuws, maar dat is het niet. In dit boek vind je stappenplannen en tips om je klanten extreem centraal te stellen. Zo kun je als ‘shining star’ het beste omgaan met deze nieuwe wereld. Echt nieuwe oplossingen staan er niet in, maar het geeft wel praktische handvatten om aan de slag te gaan en heldere methoden om toe te passen.
Lees verder
recensie
De staatsgreep van de Klant
Dirk de Wit | 13 februari 2014
In het handzame boekje ‘De staatsgreep van de klant’ geven Neil van der Veer, Sjoerd Buitinga en Ivo Duchateau hun aanpak weer om een Shining Star te worden, een organisatie waarin de klant centraal staat zonder dat deze de organisatie kan gijzelen. Tegelijk betekent dit dat de waarde van het boekje afneemt, naarmate 'de klant centraal' minder belangrijk is om te overleven. Door de breedte aan onderwerpen en de beperkte omvang is dit boekje slechts een interessante kennismaking met relevante thema’s en een inspiratiebron om deze thema’s in te zetten in de eigen organisatie.
Lees verder

Inhoudsopgave

1. Voorwoord Marc Lammers
2. Wat speelt er binnen jouw organisatie
2.1 Herken je een van de volgende situaties?
2.2 Verkeerde doelen
3. Jouw omgeving is veranderd
3.1 De wereld is veranderd
3.2 Jouw klanten hebben meer macht dan ooit
4. Organisaties veranderen
4.1 Klantelogie: het draait om klant- en toekomstfocus
4.2 De profielen van het Klantelogiemodel
5. De zeven eigenschappen van een Shining Star
5.1 Stel je klant centraal
5.2 Je speelt zoals je traint
5.3 Applaudisseren doe je met twee handen
5.4 Denk aan verrijken in plaats van bereiken
5.5 Weg met het duizendpootcomplex
5.6 Iedereen is accountmanager
5.7 Als je loslaat heb je beide handen vrij
6. Cases: Goede voorbeelden
7. Ter afsluiting
8. Bijlage: Wat is jouw Klantelogie-profiel?
9. Bijlage Benchmarktresultaten
10. Bijlage: Over de auteurs

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De staatsgreep van de Klant