


Dr. Jos Ahlers is, na jarenlang verbonden te zijn geweest aan grote internationale communicatiebureaus. Daarna was hij werkzaam als onafhankelijk adviseur voor bedrijven, instellingen en overheid. Tegenwoordig is hij Senior Strateeg bij het Amsterdamse reclamebureau N=5.
Meer over de auteursGenZ verrast, verandert, verovert...
Lees alles over geluk, politiek, zorg, geloof, hoop, liefde, A.I. en de zoektocht naar vertrouwen
Samenvatting
De nieuwste inzichten in hoe GenZ kiest voor zekerheid
Het is zover. GenZ stroomt in groten getale de werkvloer op. En de Z-ers gaan veranderingen teweegbrengen. Zij zullen iedereen verrassen en de wereld gaan veroveren. Om het beter te maken dan het nu is. Met GenZ verrast, verandert en verovert… is nu alles vooraf te bezien! En dat is beter dan ‘achteraf te bekijken’. GenZ (geboren tussen 1996 en 2012) verlangt naar verandering! Vanaf nu gaat zij de maatschappij overnemen en opnieuw vormgeven. Maar hoe denken deze jongeren over de wereld? Hoe open staan zij voor innovaties en AI? Hoe kijken ze naar voorgaande generaties? Welke keuzes gaan ze maken? Hoe maak je contact met ze? En hoe gaat Generatie Alpha straks worden?
Jos Ahlers en René Boender schrijven in dit alweer vierde spraakmakende en uiterst leesbare boek over deze niet te stuiten netwerkgeneratie. Op basis van uitgebreid onderzoek wagen zij zich aan een serie voorspellingen van het gedrag van deze jonge digitale generatie. Een generatie die altijd en overal online is. Voor wie socials geen ontdekking zijn, maar een noodzakelijkheid. Wat zijn hiervan de consequenties op maatschappelijk gebied? Op het gebied van marketing? Of sport?
GenZ is een boek dat midden in het leven staat. Het is een pragmatische gids voor iedereen die Generatie Z wil leren kennen en die moreel verantwoord en inspirerend deze generatie wil beleven.
Specificaties
Over René C.W. Boender
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal