Filteren
Trefwoord
7 resultaten
gebondenEngels247 blz.9781119835219
1e druk
22-12-2023
In Marketing 6.0, the celebrated promoter of the “Four P’s of Marketing,” Philip Kotler, explains how marketers can use technology to address customers’ needs and make a difference in the world. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789462724167
1e druk
11-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
In een expeditie van drie weken reis je van begrip, langs kennis, tools, best practices, naar de eindstop van Expeditie Generatie: een concreet plan van aanpak mét strategie, om jouw multigenerationele team weer als een goed geoliede machine te laten lopen. Meer
paperbackNederlands224 blz.9789463375429
1e druk
20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het internet staat voor een revolutie. De derde golf van het internet ontvouwt zich voor onze ogen. Web3 is een verzamelnaam geworden voor de visie van een nieuw, beter internet. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789462724594
1e druk
11-10-2025
andere uitgaves beschikbaar
In een expeditie van drie weken reis je van begrip, langs kennis, tools, best practices, naar de eindstop van Expeditie Generatie: een concreet plan van aanpak mét strategie, om jouw multigenerationele team weer als een goed geoliede machine te laten lopen. Meer
e-bookNederlands224 blz.9789463377126
1e druk
20-10-2023
andere uitgaves beschikbaar
Het internet staat voor een revolutie. De derde golf van het internet ontvouwt zich voor onze ogen. Web3 is een verzamelnaam geworden voor de visie van een nieuw, beter internet. Meer
paperbackNederlands452 blz.9789078972242
19e druk
17-12-2024
Het NIMA Marketingfacts Jaarboek 2025 is een handboek en een naslagwerk over marketing voor professionals, docenten en studenten. Meer
e-bookNederlands256 blz.9789024464364
1e druk
18-4-2024
andere uitgaves beschikbaar
De werkvloer wordt bevolkt door maar liefst vijf generaties. Generatie Z rammelt aan de poort en de laatste babyboomers nemen afscheid. Meer