
Jerry Helmers (1968) is Founder / Sr. communicatieadviseur bij de Crown Media Groep, eigenaar van debat-trainingsinstituut Dé Nederlandse Debatclub en sinds 2011 vaste columnist bij De Financiële Telegraaf. Hij is de auteur van De MarketingCode.
Meer over Jerry HelmersSpeechen voor gewone mensen
Praktische gids met veel overtuigingskracht
Samenvatting
Ook jij ontkomt er niet aan, ooit zul je moeten speechen.
In deze handige pocket deelt Jerry Helmers zeven inspirerende inzichten waarmee je je speech kunt vormgeven. Dankzij de strategische opbouw wordt je speech gegarandeerd een succes. Je overtuigt je toehoorders.
Je zult zien dat succesvol speechen niet is voorbehouden aan gehaaide politici en snelle ondernemers. Ook gewone mensen kunnen speechen, ook jij hebt waardevolle ideeën, en dankzij deze pocket zul je iedereen voor je winnen.
Trefwoorden
speech presenteren overtuigingskracht communicatie communiceren overtuigen betoog impact argumenteren publiek spreken persoonlijke effectiviteit storytelling pitchen taal toespraak structuur zelfvertrouwen storyshowing draagvlak creëren debatteren retorica lichaamstaal online presenteren strategie statements schrijfvaardigheid persoonlijke ontwikkeling tijdmanagement crisiscommunicatie emoties
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Hoe lees je deze zakpocket?
SPEECHINZICHT 1
Het ABCDEF-stappenplan
SPEECHINZICHT 2
De BetoogLadder
SPEECHINZICHT 3
StorySHOWING
SPEECHINZICHT 4
Online overtuigen
SPEECHINZICHT 5
Pitch Like a Bitch
SPEECHINZICHT 6
SExI
SPEECHINZICHT 7
De CrisisSpeech
Download - 100 extra prikkelende tips voor jouw ultieme speech
Download - Leuke en leerzame speechoefeningen om zelf te doen
Registreer je voor de gratis online speechtraining
Over de auteur
Aanbevelingen
Bronnen en inspiratie
Dankwoord
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal