Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 21% korting

De loyaliteitslink: loyale medewerkers, loyale klanten

Specificaties
Ingenaaid, 168 blz. | Nederlands
Uitgeverij Thema | 1997
ISBN13: 9789070512736
Rubricering
Uitgeverij Thema 0e druk, 1997 9789070512736
Onderdeel van serie Trends in bedrijf
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 21% korting

Samenvatting

In deze tijd van consumentisme, downsizing en massa-ontslagen lijkt loyaliteit te worden opgeofferd aan het snelle geld en makkelijke oplossingen. McCarthy maakt echter duidelijk dat loyaliteit tussen een organisatie en haar klanten, tussen de werkgever en werknemer een cruciaal concurrentievoordeel oplevert. Want loyale werknemers creëren loyale klanten. En alleen loyale klanten komen blijvend bij u terug. Tevreden klanten zijn daarvoor geen garantie; die raakt u makkelijk kwijt aan uw concurrenten. Als mensen in een restaurant gaan eten, verwachten zij niet anders dan dat het eten goed is. Met goede kwaliteit creëert u weliswaar tevredenheid, maar geen loyaliteit. Daar is meer voor nodig: uw klanten worden pas loyaal als u hun verwachtingen overtreft. De loyaliteitslink laat aan de hand van herkenbare voorbeelden zien hoe u loyaliteit van uw medewerkers kunt verhogen en waarom u daar naar moet streven. Duidelijk wordt dat loyale medewerkers ervoor zorgen dat uw klanten loyaler worden, uw winst toeneemt en uw winstpositie verbetert.

Specificaties

ISBN13:9789070512736
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:168
Druk:0
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (1)

recensie
De loyaliteitslink: loyale medewerkers, loyale klanten
José Otte | 16 maart 2010
Een cruciaal concurrentievoordeel levert loyaliteit op; tussen een organisatie en haar klanten, tussen de werkgever en werknemer. In 'De loyaliteitslink' maakt McCarthy dit duidelijk. Dennis G. McCarthy is directeur van de Paradigm Groep, een bureau voor training en consulting in Connecticut dat gespecialiseerd is in het vergroten van het concurrentievoordeel door het verbeteren van de verkoop- en serviceactiviteiten. Aan de hand van herkenbare voorbeelden laat hij zien hoe u de loyaliteit van uw medewerkers kunt verhogen.
Lees verder

Inhoudsopgave

Inleiding

1. Een tevreden klant
2. Op zoek naar e-gaps
3. De loyale klant
4. Loyaliteitsverlies: een vicieuze cirkel
5. Het doorbreken van de vicieuze cirkel
6. Mensen tellen mee
7. Gefeliciteerd! Je bent empowered
8. De loyaliteitslink heeft teampower nodig
9. De loyaliteitslink in uw eigen bedrijf
10. Tenslotte

Literatuur

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        De loyaliteitslink: loyale medewerkers, loyale klanten