
Lees verder
In deze tijd van consumentisme, downsizing en massa-ontslagen lijkt loyaliteit te worden opgeofferd aan het snelle geld en makkelijke oplossingen. McCarthy maakt echter duidelijk dat loyaliteit tussen een organisatie en haar klanten, tussen de werkgever en werknemer een cruciaal concurrentievoordeel oplevert. Want loyale werknemers creëren loyale klanten. En alleen loyale klanten komen blijvend bij u terug. Tevreden klanten zijn daarvoor geen garantie; die raakt u makkelijk kwijt aan uw concurrenten. Als mensen in een restaurant gaan eten, verwachten zij niet anders dan dat het eten goed is. Met goede kwaliteit creëert u weliswaar tevredenheid, maar geen loyaliteit. Daar is meer voor nodig: uw klanten worden pas loyaal als u hun verwachtingen overtreft. De loyaliteitslink laat aan de hand van herkenbare voorbeelden zien hoe u loyaliteit van uw medewerkers kunt verhogen en waarom u daar naar moet streven. Duidelijk wordt dat loyale medewerkers ervoor zorgen dat uw klanten loyaler worden, uw winst toeneemt en uw winstpositie verbetert.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books