Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Dynamic Identities - Updated edition with 12 extra cases

How to create a living brand

Specificaties
Paperback, 199 blz. | Engels
2e hands artikel | 2e druk, 2013
ISBN13: 9789063693398
Rubricering
2e hands artikel 2e druk, 2013 9789063693398
Dit product is uitverkocht
49,95

Samenvatting

'Dynamic Identities' kijkt naar designsystemen die living brandidentiteiten produceren, wat betekent dat deze merken kunnen veranderen en nieuwe versies kunnen genereren op basis van externe gegevens.

Het boek biedt een systematisch proces van het creëren van een living brand identiteiten en geeft de lezer een schat aan voorbeelden van internationale identiteiten die werden ontworpen n.a.v. de besproken systemen in deze uitgave.

Specificaties

ISBN13:9789063693398
Trefwoorden:merken, brand, grafisch
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:199
Druk:2
Verschijningsdatum:3-10-2013
Hoofdrubriek:Marketing

Inhoudsopgave

Introduction - Paul Hughes
Designing identities
For living organisms

Category
-Container
-Wallpaper
-DNA
-Formula
-Customised
-Generative

Index
-By studio
-By type of client

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Dynamic Identities - Updated edition with 12 extra cases