
Lees verder
De markt stelt steeds meer eisen aan de bedrijfsvoering. Consumenten vragen zich steeds vaker af hoe die goedkope T-shirts worden gemaakt. Waar het voedsel vandaan komt en of de boeren wel een eerlijke prijs krijgen voor hun producten. Als bedrijf moet u verantwoordelijkheid nemen om te blijven groeien (of zelfs te overleven) in de toekomst. Maar hoe doet u dat?
Hollender en Green geven de richting aan. Grote bedrijven zoals Nike, Timberland en Marks & Spencer worden uitgebreid behandeld. Zij namen met vallen en opstaan hun verantwoordelijkheid. En met resultaat: de winst en het aanzien groeiden. Zowel de consument als de werknemer waren weer trots op het bedrijf. En dat leidt alleen maar tot meer succes.
- Nieuwe, frisse ideeën hoe u als bedrijf uw verantwoordelijkheid kunt nemen
- Veel cases van bekende bedrijven
- Een eerlijke visie op de inzet die nodig is
Jeffrey Hollender en Bill Breen zien duurzaamheid als de uitdaging voor bedrijven in de komende jaren. Ze weten als geen ander hoe lastig het is om deze stap echt te maken, maar zien ook de noodzaak. Daarom adviseren ze bedrijven om deze slag te maken vanuit een idealistisch en economisch oogpunt.
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books