
Lees verder
Christian Madsbjerg is samen met Mikkel Rasmussen oprichter van ReD associates. Beiden hebben als consultant vele Fortune 500-bedrijven geholpen problemen op een nieuwe manier te benaderen en op te lossen.
Meer over de auteursMeer dan ooit zijn bedrijven op zoek naar kennis omtrent hun klanten. Wat beweegt ze, wat bepaalt hun gedrag? Maar al te vaak hanteren we nog het model van de rationele consument, die wikt en weegt en dan besluit. We weten dat het model tekortschiet, maar wat moeten we dan?
In dit boek laten Christian Madsbjerg en Mikkel Rasmussen zien hoe het anders kan. Hun aanpak, gebaseerd op de human sciences (onder meer sociologie, psychologie en antropologie), leidt tot een nieuwe visie op de consument. Door emoties, gedrag en sociale context te bestuderen en onderliggende patronen te analyseren kwamen ze tot vijf heldere stappen die elke marketeer, ondernemer en productmanager op het spoor zetten van nieuwe producten, nieuwe markten, nieuwe klanten.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books