Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Marketing de essentie
Marketing de essentie
Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago.

Meer over de auteurs
Philip Kotler, Gary Armstrong

Marketing de essentie

Specificaties
Paperback, 282 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 15e druk, 2023
ISBN13: 9789043040679
Rubricering
Hoofdrubriek : Management
Pearson Education NL 15e druk, 2023 9789043040679
14e druk | 2019 € 28,95 15e druk | 2023 € 64,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, morgen in huis
64,95
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Topmarketeers hebben allemaal dezelfde missie: duurzame relaties opbouwen met de klant. Hedendaagse marketing draait om het creëren van klantwaarde en betrokkenheid in een snel veranderende wereld. Marketing begint bij het begrijpen van behoeften en wensen, het bepalen welke doelmarkten de organisatie het beste kan bedienen en het ontwikkelen van overtuigende waardeproposities om consumenten aan te trekken en aan zich te binden.

Naast beproefde traditionele marketingmethoden hebben marketeers in dit digitale tijdperk een uitgebreide reeks online, mobiele en socialmediatools ter beschikking. Zo kunnen ze altijd en overal klanten bereiken. Marketeers die hierin uitblinken, zullen daar de vruchten van plukken in termen van marktaandeel, winst en klantvermogen.

Marketing, de essentie behandelt de nieuwste inzichten op het gebied van theorie en praktijk. Het plaatst het vakgebied in een innovatief kader, waarin marketing wordt gezien als de kunst en de wetenschap van het creëren van waarde voor de klant om daar waarde van de klant voor terug te krijgen.

De indeling van deze 15e editie verschilt van eerdere edities en de content is geactualiseerd. De auteurs verwerkten het thema duurzaamheid integraal in de tekst en hebben in elk hoofdstuk aandacht voor maatschappelijk verantwoorde marketing. Veel actuele en aansprekende voorbeelden uit de marketingpraktijk, gecombineerd met de online onder - steuning via de digitale leeromgeving MyLab, maken het nog aantrekkelijker om de materie te bestuderen.

Paul van der Hoek – strategisch marketeer van de Hogeschool van Arnhem en Nijmegen – en Ton Borchert – universitair docent bij Nyenrode Business Universiteit en Wittenborg University of Applied Sciences – bewerkten het boek voor de Nederlandstalige markt.

Op MyLab hebben studenten en docenten de vrije beschikking over een uitgebreide hoeveelheid ondersteunend materiaal, zoals:
• Het volledige boek in digitale vorm (eText)
• Een begrippentrainer
• Toetsvragen
• Cases en opdrachten
• Figuren en tabellen
• Video’s en animaties

Trefwoorden

marketing   marketingstrategie   klantrelaties   klantwaarde   positionering   marketingmix   behoeften   koopgedrag   klanttevredenheid   doelgroepbepaling   marktsegmentatie   prijsbeleid   distributiebeleid   marketingcommunicatie   waardeaanbod   merkstrategie   crm   marketingproces   marketingomgeving   internationale marketing   klantloyaliteit   digitale marketing   duurzaamheid   social media   marktonderzoek   bedrijfsstrategie   productstrategie  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9789043040679
Taal:Nederlands
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:282
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:15
Verschijningsdatum:3-4-2023
Hoofdrubriek:Marketing

Over Philip Kotler

Philip Kotler is bijzonder hoogleraar internationale Marketing aan de Kellogg Graduate School of Management van de Northwestern University in Chicago. Hij is auteur en coauteur van onder andere 'Social Marketing', 'Marketing Places', 'The Marketing of Nations' en 'Marketing Management', dat door de Financial Times wordt gerekend tot de 50 beste bedrijfskundige boeken. Kotler was de eerste die is verkozen als Leader in Marketing Thought door de leden van de American Marketing Association. Tevens heeft Kotler belangrijke prijzen toegekend gekregen, zoals de Paul D. Converse Award, De Steuart Henderson Britt Award, de Distinguished Marketing Educator Award, de Prize for Marketin Excellence, de Charles Coolidge Parling Marketing Award en de Marketing Educator of the Year Award. Kotler bezit tevens een ere-doctoraat aan de universiteiten van Stockholm, Zürich en aan de School of Economics in Athene en Krakau.

Andere boeken door Philip Kotler

Bekijk alle boeken

Over Gary Armstrong

Gary Armstrong is emeritus hoogleraar aan de Kenan-Flagler Business School, University of North Carolina.

Andere boeken door Gary Armstrong

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

1 Marketing
2 Bedrijfs- en marketingstrategie
3 Marketingomgeving
4 Koopgedrag van consumenten en bedrijven
5 Marktsegmentatie, doelgroepbepaling en positionering
6 Producten, diensten en merkstrategie
7 Prijsbeleid
8 Distributiebeleid
9 Marketingcommunicatie
10 Internationale marketing

Bijlage: Marktonderzoek (was hoofdstuk 4, nu compact als bijlage); MABA-analyse; SWOT-analyse, confrontatiematrix, opties; het marketingplan.

Het onderwerp ‘Maatschappelijk verantwoorde marketing’ is geen apart hoofdstuk meer, maar nu geïntegreerd in het gehele boek.

Vergelijkbare boeken

  • Marketing Kernstof
    Martin van der Sluis
    Marketing Kernstof
    € 89,95
  • Inleiding tot de marketing
    Bronis Verhage
    Inleiding tot de marketing
    € 69,95
  • Marketingplanning
    Kees Benschop
    Marketingplanning
    € 29,95
  • Marketing
    Katheline De Lembre
    Marketing
    € 47,40
  • Strategische marketingplanning
    Karel Jan Alsem
    Strategische marketingplanning
    € 79,95
  • BOM Business to business marketing
    Kees Gelderman
    BOM Business to business marketing
    € 44,95

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Bouwstenen van management en organisatie
    Jan Eppink
    Bouwstenen van management en organisatie
    € 79,50
  • Economie
    Ha-Joon Chang
    Economie
    € 26,99
  • Statistiek om mee te werken - Opgaven en Uitwerkingen
    Arie Buijs
    Statistiek om mee te werken - Opgaven en Uitwerkingen
    € 69,95
  • Statistiek om mee te werken
    Arie Buijs
    Statistiek om mee te werken
    € 78,95
  • Financiële Rekenkunde Vastgoed: basistheorie
    Rob Veenhoven
    Financiële Rekenkunde Vastgoed: basistheorie
    € 79,95
  • Financiele rekenkunde voor het HEO
    J.C.M. Gruijters
    Financiele rekenkunde voor het HEO
    € 51,95

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing de essentie

        Marketing de essentie
        Philip Kotler , Gary Armstrong
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing de essentie

        Verwijder uw beoordeling