Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Marketing (5e druk 2008)
Marketing (5e druk 2008)
Michael Solomon

Michael R. Solomon, Ph.D., is werkzaam als hoogleraar marketing aan de Haub School of Business van Saint Joseph's University in Philadelphia.

Meer over de auteurs
Michael Solomon, Greg Marshall, Elnora Stuart

Marketing (5e druk 2008)

Een reallife-perspectief

Specificaties
Ingenaaid, 558 blz. | Nederlands
Pearson Education NL | 5e druk, 2008
ISBN13: 9789043014663
Rubricering
Pearson Education NL 5e druk, 2008 9789043014663
Dit product is niet leverbaar
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

Draagt u Levi's of G-Star? Download u Jay-Z, Guus Meeuwis of Counting Crows op uw iPod? Drinkt u Coca-Cola of Pepsi? Maakt u geld over naar Greenpeace of War Child? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen hebben in de merknaam en het bedrijf of de organisatie die het merk creëert. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn de marketeers - creatieve, innovatieve mensen die lastige beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product te ontwikkelen, of over hoe een product zo onweerstaanbaar kan worden gemaakt dat het in winkels van de schappen vliegt.

Dit boek presenteert marketing vanuit het perspectief van de mensen die het doen. In dit boek ontmoet u echte marketeers die dagelijks marketingbeslissingen nemen bij toonaangevende bedrijven. Aan de hand van echte marketingdilemma's en het gepresenteerde theoretische kader leert u welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en leert u kritisch te kijken naar deze beslissingen.

Specificaties

ISBN13:9789043014663
Trefwoorden:marketing
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:558
Uitgever:Pearson Education NL
Druk:5
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Marketing (5e druk 2008)
Peter Vermeulen | 9 juli 2008
Hoe voegen marketeers waarde toe aan een bedrijf en hoe kan deze waarde worden vermeerderd? 'De hele dag bestaat uit keuzes maken. Dit gebeurt op basis van emotie, vertrouwen of ervaring. De sleutel tot succes worden steeds meer bepaalt door de marketeers van een bedrijf. Wat is het geheim om een product zo te maken en in de markt te zetten dat het de schappen uitvliegt of een rage wordt. 'Marketing' van de hoogleraren marketing Michael Solomon, Greg Marshall en Elnora Stuart is geschreven voor studenten die marketeer willen worden en voor degene die interesse hebben in marketing.
Lees verder

Over Michael Solomon

Michael R. Solomon, Ph.D., is werkzaam als hoogleraar marketing aan de Haub School of Business van Saint Joseph's University in Philadelphia.

Andere boeken door Michael Solomon

Bekijk alle boeken

Over Greg Marshall

Greg Marshall, Ph.D., is werkzaam als Harwoord Professor of Marketing and Strategy aan de Crummer Graduate School of Business van Rollings College, Winter Park, Florida.

Andere boeken door Greg Marshall

Bekijk alle boeken

Over Elnora Stuart

Elnora W. Stuart, Ph. D., is hoogleraar Marketing en BP Egypt Oil Professor of Management Studies aan de American University in Cairo.

Andere boeken door Elnora Stuart

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

DEEL 1 MARKETINGBESLISSINGEN NEMEN
1. Welkom in de marketingwereld. Waarde creëren en leveren
2. Strategische marktplanning. Het grote plaatje vastleggen
3. Floreren in de marketingomgeving. De aarde is plat

DEEL II De waardebehoeften van de consument begrijpen
4. Marktonderzoek informatie verzamelen, analyseren en gebruiken
5. Consumentengedrag. Hoe en waarom mensen kopen
6. Business-to-businessmarkten. Hoe en waarom organisaties kopen
7. Het beeld scherper stellen. Doelmarktstrategieën en klantrelatiebeheer

DEEL III De waarde propositie creëren
8. Het product ontwikkelen
9. Het product managen
10. Diensten en andere niet-tastbare zaken. De marketing van een product dat er niet is
11. De prijs van het product bepalen

DEEL IV De waardepropositie communiceren
12. Meeliften met de buzz. Promotiestrategieën en geïntegreerde marketingcommunicatie
13. Reclame, verkooppromoties, public relations en sponsoring
14. Persoonlijke verkoop, verkoopmanagement en direct-marketing

DEEL V De waarde propositie leveren
15. Waarde leveren door ketenmanagement. Distributiekanalen en logistieke kanalen
16. De detailhandel. 'Bricks' en 'clicks'

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Sterk digitaal merk
    Ingmar de Lange
    Sterk digitaal merk
    € 39,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing (5e druk 2008)

        Marketing (5e druk 2008)
        Michael Solomon , Greg Marshall , Elnora Stuart
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing (5e druk 2008)

        Verwijder uw beoordeling