
Lees verder
Michael R. Solomon, Ph.D., is werkzaam als hoogleraar marketing aan de Haub School of Business van Saint Joseph's University in Philadelphia.
Meer over de auteursDraagt u Levi's of G-Star? Download u Jay-Z, Guus Meeuwis of Counting Crows op uw iPod? Drinkt u Coca-Cola of Pepsi? Maakt u geld over naar Greenpeace of War Child? Dit zijn zomaar wat keuzes die mensen dagelijks maken, omdat ze vertrouwen hebben in de merknaam en het bedrijf of de organisatie die het merk creëert. De sleutel tot een succesvolle onderneming zijn de marketeers - creatieve, innovatieve mensen die lastige beslissingen nemen over de beste manier om een nieuw product te ontwikkelen, of over hoe een product zo onweerstaanbaar kan worden gemaakt dat het in winkels van de schappen vliegt.
Dit boek presenteert marketing vanuit het perspectief van de mensen die het doen. In dit boek ontmoet u echte marketeers die dagelijks marketingbeslissingen nemen bij toonaangevende bedrijven. Aan de hand van echte marketingdilemma's en het gepresenteerde theoretische kader leert u welke beslissingen marketeers dagelijks nemen en leert u kritisch te kijken naar deze beslissingen.
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Heb je jouw boeken niet meer nodig?
Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books