Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Starbucks

De 5 principes van het succesverhaal

Specificaties
Gebonden, 226 blz. | Nederlands
Unieboek | Het Spectrum | 8e druk, 2012
ISBN13: 9789027457639
Rubricering
Unieboek | Het Spectrum 8e druk, 2012 9789027457639
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Met meer dan 3000 koffiezaken in 37 landen is Starbucks wereldwijd een begrip. Maar hoe maakte Starbucks van koffie een succesverhaal?

De kracht ligt in vijf principes waardoor een gewoon idee kon uitgroeien tot een buitengewoon fenomeen. Het belangrijkste hierbij zijn de mensen op de werkvloer: zij dragen de filosofie van het bedrijf uit. Zo komt elke Starbucks-vestiging tot de juiste melange voor een sterk bedrijf: persoonlijke aandacht voor elke klant, zakelijke groei, winst, gemotiveerde medewerkers en daardoor loyale klanten.

Specificaties

ISBN13:9789027457639
Taal:Nederlands
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:226
Druk:8
Hoofdrubriek:Organisatiekunde

Expertrecensies (1)

recensie
Starbucks
Peter Vermeulen | 14 oktober 2010
Starbucks is een internationaal concern in coffeeshops uit de Verenigde Staten. Niet te verwarren met die waar ook cannabis verkocht wordt, maar coffeeshops waar ze alleen zuivere koffie verkopen. Het bedrijf is in 1971 opgericht in Seattle, waar het hoofdkantoor zich nog steeds bevindt. Organisatieadviseur, psycholoog en schrijver Joseph A. Michelli vroeg zich af wat is er nu zo speciaal is aan Starbucks. Hij heeft het vervolgens onderzocht en wilde tevens weten of de door Starbucks gehanteerde filosofie, die dit tot een wereldbedrijf heeft gemaakt, ook toegepast kan worden op andere bedrijven.
Lees verder

Over Joseph Michelli

Joseph A. Michelli, Ph.D. is organisatieadviseur, psycholoog en schrijver. Hij geeft wereldwijd lezingen en trainingen.

Andere boeken door Joseph Michelli

Inhoudsopgave

Voorwoord door Jim Alling, president Starbucks U.S. Business

Inleiding

Principe 1 Maak het je eigen
Principe 2 Alles is belangrijk
Principe 3 Verras en verheug
Principe 4 Verwelkom verzet
Principe 5 Laat je sporen na

Tot slot
Dankwoord
Bronvermelding
Gids voor de lezer

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Starbucks