Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Hefboomservice

Verdien meer aan klanten tegen lagere kosten

Specificaties
Ingenaaid, 207 blz. | Nederlands
Wolters Kluwer | 1999
ISBN13: 9789014061504
Rubricering
Wolters Kluwer 0e druk, 1999 9789014061504
Dit product is niet leverbaar

Samenvatting

Effectieve service kent vijf basisregels:
1. Wie betaalt, bepaalt: De klant bepaalt wat waardvol is.
2. Wie produceert, informeert: Wat zijn de 'harde' en 'zachte' wensen van de klant?
3. Wie ontmoet, doet: Het front office moet al het noodzakelijke kunnen doen.
4. Wie de leiding heeft, geeft: Het management stelt visie, strategie en doelstellingen vast.
5. Wie beheert, leert: Leer je aan te passen aan veranderende omstandigheden.
Het toepassen van deze vijf eenvoudige regels zullen een hefboom onder uw service zetten.. Het zijn echter vijf regels die nog lang niet altijd worden toegepast. In dit boek leest u hoe dit komt en wat u kunt doen om dat te veranderen. U maakt kennis met de Zeven Hoofdzonden van Management en hoe deze zijn om te vormen tot Zeven Deugden. U leert de elementaire vormen van taak- en mensgerichtheid te combineren in uw gedrag. En eenmaal op de hoogte hoe u effectieve service opzet, krijgt u een stapsgewijze aanpak aangeboden waarmee u zelf hefboomservice in uw eigen organisatie kunt implementeren. Elke stap is helder beschreven en wordt begeleid met instrumenten, gericht op het formuleren van visie en strategie, taak- en mensgericht gedrag, het toepassen van de vijf regels, de relatie met de klant, het leiden van medewerkers en hoe u maximale controle krijgt over het proces.

Specificaties

ISBN13:9789014061504
Taal:Nederlands
Bindwijze:ingenaaid
Aantal pagina's:207
Druk:0
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Hefboomservice
Peter de Roode | 13 oktober 1999
Vooral een torenhoge verwachting over zijn boek gecreëerd. Het boek begint namelijk met ongeveer 40 referenties van allerlei mensen - niet de minst vooraanstaande personen - die in drie à vier regels lovende aanbevelingen schrijven over het boek.
Lees verder

Inhoudsopgave

Voorwoord

Deel 1 - hefboomservice

1. Service als hefboom onder de winst
2. Management en controle over de hefboom
3. Research, visie, doelstellingen en implementatie
4. Het leiden van de servicemedewerkers
5. Management van de relatie met klanten
6. Stappenplan en checklist voor hefboomservice

Deel 2 - Doe het zelf implementatie

A. Managementstijl
B. Hefboomservice en winst
C. Uw visie op hefboomservice
D. Praktische implementatie van uw visie op hefboomservice
E. Value match
F. Uw organisatie en hefboomservice
G. Wie ontmoet, doet: de mening van de frontline-medewerker
H. Selectie en ontwikkeling van servicemedewerkers
I. Onderhoud van hefboomservice

Beyond Service
Literatuur
Register

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Hefboomservice