

Het bedrijf van Paco Underhill, Envirosell, adviseert winkels, fabrikanten, banken, verzekeringsbedrijven en fast-foodketens over hoe ze hun omzet kunnen maximaliseren.
Meer over Paco UnderhillWhy We Buy
The Science of Shopping
Samenvatting
Revolutionary retail guru Paco Underhill is back with fresh observations and important lessons in this completely revised edition of his classic, witty bestselling book on our ever-evolving consumer culture.
This enlightening edition includes new information on:
- The latest trends in online retail—what retailers are doing right and what they’re doing wrong—and how nearly every Internet retailer from iTunes to Amazon can drastically improve how it serves its customers.
- A guided tour of the most innovative stores, malls and retail environments around the world—almost all of which are springing up in countries where prosperity is new. An enormous indoor ski slope attracts shoppers to a mall in Dubai; an uber-luxurious Sao Paolo department store provides its customers with personal shoppers; a mall in South Africa has a wave pool for surfing.
The new Why We Buy is an essential guide that offers advice on how to keep your changing customers and entice new and eager ones.
Trefwoorden
consumentengedrag marketing winkelontwerp retailpsychologie koopgedrag verkooptechnieken klantervaring e-commerce winkelbeleving retail innovatie zintuiglijke marketing consumentenonderzoek gendermarketing verkoopomgeving winkelpsychologie demografisch winkelen retail-anthropologie impulskopen verkoopontwerp verkoopconversie visuele merchandising winkelroutes kindermarketing retailtrends wachttijdperceptie winkelcommunicatie tastbaar winkelen leeftijdsmarketing kassagebied winkelplattegrond
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal