

Malcolm Frank is VP Strategy & Marketing bij Cogniozant; daarvoor was hij oprichter van CXO Systems, dat dashboardsoftware voor managers ontwikkelt.
Meer over de auteursCode Halos
How the Digital Lives of People, Things, and Organizations are Changing the Rules of Business
Samenvatting
Elke keer dat iemand een product zoekt, deelt, koopt, beoordeelt of becommentarieert wordt belangrijke informatie gegenereerd. Zo ontstaat een schil van informatie rond dat product, een code halo. Ook personen die online actief zijn genereren zo'n code halo, zodat we veel over ze te weten komen. Waar ze wonen, waar ze hun aankopen doen, wie hun vrienden zijn en van welke muziek, films of boeken ze houden. Nog niet zo heel lang geleden zouden bedrijven een fortuin hebben betaald voor die kennis. Vandaag de dag is deze informatie vrijwel gratis en direct beschikbaar en in dit boek leest u hoe u daarmee uw voordeel kunt doen.
Het is te gemakkelijk om de opkomst van bedrijven als Netflix en Amazon en de neergang van veel traditionele bedrijven toe te schrijven aan de digitale revolutie. In dit boek wordt een completer beeld geschetst. De auteurs deden uitgebreid onderzoek naar de factoren die bepalend zijn voor groei en succes in de toekomst. Hun conclusie: benut de digitale informatie, de code halo, die iedere persoon, ieder product en iedere organisatie online omringt.
Dit is niet zomaar een verhaal over big data, maar over de toekomst van het zakendoen. Iedereen die denkt dat de huidige datarevolutie alleen relevant is voor IT of marketing heeft ongelijk. Bedrijven als Disney, Amazon en Nike erkennen allang het potentieel van code halo's en bedrijven uit iedere branche kunnen nu hun voorbeeld volgen. Niets doen is geen optie - Blockbuster en Kodak hebben aangetoond hoe snel die fout kan leiden tot de ondergang. Overal worstelen bedrijven met de vraag hoe ze grip krijgen op de nieuwe werkelijkheid. Dit boek helpt ze eindelijk de kansen te grijpen die het digitale tijdperk ons biedt.
Trefwoorden
code halos digitale transformatie strategie digitale economie innovatie disruptie big data waardecreatie klantervaring digitalisering data-analyse businesstransformatie digitale business concurrentievoordeel internet waardeketens social media personalisatie marktdisruptie digitale ecosystemen toekomst platformeconomie marktaandeel ondernemerschap iot gebruikerservaring ai mobiele technologie cloud computing privacy
Trefwoorden
Specificaties
Over Paul Roehrig
Over Ben Pring
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Acknowledgments
Introduction: The Value of the Virtual
Part I: Digits Over Widgets: The Next Age of Business and Technology
1. “Will It Happen to Us?” A Trillion-Dollar Opportunity or an Extinction Event
2. The Personal Code Halo: Press “1” for the Real You
3. The Five Business Code Halos: Connecting Customers, Products, and Organizations
4. The Anatomy of a Winning Code Halo Solution
5. The SMAC Stack: The New Technology of Code
6. The Pattern of Digital Disruption: The Crossroads Model
7. The Code Halo Economy: The Economics of Information
Part II: Four Principles for Success in the Code Halo Economy
8. Delivering Beautiful Products and Experiences
9. Don’t Be Evil 2.0: Earning—and Keeping—Trust in a Transparent World
10. Manage Your Career Based on Code: Winning in the Wirearchy
11. Make IT Your Halo Heroes: Transform Your Technology Organization
Part III: Winning with the Crossroads Model
12. Seize Advantage During Ionization: Sense, Innovate, and Prepare to Pilot
13. Create a Spark: Pilot Your Best Code Halo Solutions
14. Enrich and Scale at Internet Speed: Turn a Spark into a Blaze
Conclusion: Winning in the New Code Rush
Notes
Photo Credits
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal