The Social Media Handbook
Policies and Best Practices to Effectively Manage your Organization's Social Media Precense, Posts, and Potential Risks
Samenvatting
'The Social Media Handbook' is uitvoerige toolkit over het beheren van risico en naleving bij het gebruik van social media binnen bedrijven. Het boek gaat stap voor stap door het proces heen om een efficiënt beleid voor sociale media en beheersprogramma's voor naleving te ontwikkelen en ten uitvoer te brengen.
Trefwoorden
social media compliance risicomanagement beleid internet communicatie wetgeving privacy beveiliging aansprakelijkheid reputatiemanagement e-discovery mobiel internet acceptable use policy informatiebeveiliging training bedrijfsrisico's regelgeving vertrouwelijkheid records management juridische aspecten digitale communicatie bloggen sociaal netwerk crisismanagement werknemerstraining beleidsontwikkeling intellectueel eigendom online reputatie mobiele apparaten
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
About the Autho3
Introduction: Getting the Most from This Resource
1. Why Every Organization Needs a Social Media Policy and Compliance Management Program
2. Social Media and the Law: What Every Organization Needs to Know About Legal Compliance
3. Social Networking Creates Legal Evidence: How to Manage Records and E-Discovery Compliantly
4. Regulatory Compliance: Government and Industry Watchdogs Keep an Eye on the Social Web
5. Privacy, Security, and Social Media: What Every Employer-and User-Should Know
6. Blog Risks and Compliance Rules
7. Mobile Devices Drive Social Media Risks
8. Seven-Step Action Plan for Successful Social Media Policy and Compliance Management
9. Conduct a Social Media Policy Audit
10. Writing Effective Social Media Policies
11. Content Rules Are Critical to Compliance
12. Enforce Policy Compliance with Education
13. Reputation Management: Responding to and Recovering from a Social Networking Nightmare
14. Sample Policies: Social Media, Blogs, and Related AUPs 231
15. Glossary of Social Media, Legal, Regulatory, and Technology Terms
Notes
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal