Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands142 blz.9789492221339
1e druk
12-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek helpt Brechtje de Leij je met duidelijke voorbeelden en praktische tips om je business klaar te maken voor het huidige mobiele tijdperk. Meer
e-bookNederlands200 blz.9789052619118
1e druk
29-8-2011
andere uitgaves beschikbaar
Is er toekomst voor traditionele winkels en zullen er webwinkels verdwijnen? Ken de regels van de strijd en zwakheden van concurrenten en u kunt nog steeds succesvol zijn. Meer
gebondenEngels356 blz.9781118084625
1e druk
9-3-2012
'The Social Media Handbook' is uitvoerige toolkit over het beheren van risico en naleving bij het gebruik van social media binnen bedrijven. Meer
paperbackNederlands124 blz.9789013145717
1e druk
11-9-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek biedt een verhelderend een overzicht van de revolutionaire ontwikkelingen in de 4.0-wereld en daarmee een toegankelijke entree in onze nieuwe economische realiteit. Meer
gebondenEngels246 blz.9780470410974
2e druk
'Marketing to the Social Web' helpt marketeers en hun bedrijven om te begrijpen hoe klanten te binden, communities op te bouwen en de winst te maximaliseren in een tijd van verwarring. Meer
gebondenNederlands200 blz.9789082033724
1e druk
28-3-2014
andere uitgaves beschikbaar
Steven Van Belleghem laat zien wat u als marketeer in huis moet hebben om doortastend te reageren op constante verandering. Meer