Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
-
Inloggen
-- Inloggen
  • accountoverzicht
  • bestellingen
  • facturen betalen
  • downloadcentrum
  • gegevens
  • financieel
  • inloggen
  • uitloggen

Uw winkelwagen

Naar winkelwagen Verder winkelen
Boek niet gevonden? Wij gaan voor u op zoek!
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in, dan gaan wij voor u op zoek.
Vul onderstaand formulier zo volledig mogelijk in.
Rubrieken
Alle boeken
  • Cadeauboeken
  • Computer & Informatica
  • Economie
  • Filosofie
  • Flora en fauna
  • Geneeskunde
  • Geschiedenis
  • Gezondheid
  • Jeugd
  • Koken en eten
  • Kunst en cultuur
  • Literatuur en romans
  • Management
  • Mens en maatschappij
  • Naslagwerken
  • Non-fictie informatief/professioneel
  • Paramedisch
  • Psychologie
  • Reizen
  • Religie
  • Schoolboeken
  • Spiritualiteit
  • Sport, hobby, lifestyle
  • Thrillers en spanning
  • Wetenschap en techniek
  • Woordenboeken en taal
Productaanvraag Binnenkort verwacht Helpfunctie Attenderingen
Attenderingen instellen
  • Algemeen
    • Recht op u af
    • Juridische attendering
    • Hiatensignalering juridisch
    • Seriesignalering
    • Herdruksignalering
    • Internationaal
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Periodieken
Alle periodieken
  • Algemeen
    • Uw periodieken
    • Verlengen / opzeggen
    • Openstaande claims
    • Bibliografische wijzigingen
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
Boekseries
Alle boekseries
  • Algemeen
    • Uw serieabonnementen
    • Geadresseerden
    • Abonnementshouders
    • Afleveradressen
    • Referenties
    • Notities
  • Aanbevolen per ministerie
    • Algemene Zaken
    • Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties
    • Buitenlandse Zaken
    • Defensie
    • Economische Zaken en Klimaat
    • Financiën
    • Infrastructuur en Waterstaat
    • Justitie en Veiligheid
    • Landbouw, Natuur en Voedselkwaliteit
    • Onderwijs, Cultuur en Wetenschap
    • Nationale Politie
    • Sociale Zaken en Werkgelegenheid
    • Volksgezondheid, Welzijn en Sport
010-4091943
Klantenservice
Mijn account
Mijn bestellingen
010-4091943
Boeken Marketing Marketing to the Social Web
Marketing to the Social Web
Larry Weber

Larry Weber is manager bij W2 Group. Een samenwerkingsverband van marketingdienstenaanbieders.

Meer over Larry Weber
Larry Weber

Marketing to the Social Web

How digital customer communities build your business

Specificaties
Gebonden, 246 blz. | Engels
John Wiley & Sons | 2e druk, 2009
ISBN13: 9780470410974
Rubricering
John Wiley & Sons 2e druk, 2009 9780470410974
Verwachte levertijd ongeveer 8 werkdagen
27,79
In winkelwagen
 
Stel een vraag over dit boek
Samenvatting Specificaties Recensies Over de auteur Inhoudsopgave

Samenvatting

De toekomst van marketing gaat niet over eenrichtingsverkeer. Marketeers moeten naar internet kijken om nieuwe manieren te vinden om mét klanten te communiceren, in plaats van informatie náar hen over te brengen. Van MySpace en YouTube naar blogs - sociale media op internet is de veelbelovende manier om klanten te bereiken.

'Marketing to the Social Web' helpt marketeers en hun bedrijven om te begrijpen hoe klanten te binden, communities op te bouwen en de winst te maximaliseren in een tijd van verwarring. Auteur en sociaal media goeroe Larry Weber beschrijft recent beschikbare hulpmiddelen en platformen en laat lezers zien hoe deze toe te passen om directe resultaten en groei te zien.

Trefwoorden

social media   marketing   online communities   internet   web 2.0   internetmarketing   digitale marketing   community building   online dialoog   klantengagement   blogs   digitale transformatie   consumentengedrag   contentmarketing   e-commerce   gebruikersgegenereerde content   webstrategie   digitale conversatie   merkbetrokkenheid   online reputatie   merktransparantie   klantenrelatiebeheer   digitale strategie   digitale communicatie   viral marketing   sociale netwerken   klantenfeedback   webontwikkeling   sociale interactie   digitale trends  

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780470410974
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:246
Uitgever:John Wiley & Sons
Druk:2
Hoofdrubriek:Marketing

Expertrecensies (1)

recensie
Marketing to the Social Web
Max Kohnstamm | 19 februari 2014
‘Marketing to the Social Web’ Weber is complex om te lezen. Toch kan ik het van harte aanbevelen voor eenieder die iets met nieuwe media (en wie heeft dat niet in deze dagen) te maken heeft.In eerste instantie lijkt het boek wat minder praktisch omdat de voorbeelden met name theoretisch zijn. Gelukkig haalt ook Weber bijzonder veel voorbeelden uit de kast om het boek toegankelijk te maken.
Lees verder

Over Larry Weber

Larry Weber is manager bij W2 Group. Een samenwerkingsverband van marketingdienstenaanbieders.

Andere boeken door Larry Weber

Bekijk alle boeken

Inhoudsopgave

U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden

Preface
Acknowledgments

Part I: Pandemonium: The Landscape of the Social Web
Chapter 1. The Web Is Not a Channel (And You're an Aggregator, Not a Broadcaster)
Chapter 2. Community and Content: The Marketer's New Job (Or How to Cut Your Marketing Budget and Reach More People)
Chapter 3. Making the Transition to the Social Web (First Change Your Marketing Mindset)
Chapter 4. How to Let Customers Say What They Really Think (And Keep Your Job)

Part Ii: Seven Steps to Build Your Own Customer Community
Chapter 5. Step One: Observe and Create a Customer Map (Otherwise, You Can't Get There from Here)
Chapter 6. Step Two: Recruit Community Members (With a New Toolbox and Your Own Marketing Skills)
Chapter 7. Step Three: Evaluate Online Conduit Strategies (And Don't Forget Search)
Chapter 8. Step Four: Engage Communities in Conversation (To Generate Word of Mouse)
Chapter 9. Step Five: Measure the Community's Involvement (Who, What, Where, When, Why, and How)
Chapter 10. Step Six: Promote Your Community to the World (Get 'Em Talking and Clicking)
Chapter 11. Step Seven: Improve the Community's Benefits (Don't Just Set It and Forget It)

Part Iii: Making Use of the Four Online Conduit Strategies
Chapter 12. The Reputation Aggregator Strategy (We're Number One!)
Chapter 13. The Blog Strategy (Everybody's Talking at Me)
Chapter 14. The E-Community Strategy (Go to Their Party or Throw Your Own)
Chapter 15. The Social Networks Strategy (Connecting with a Click)
Chapter 16. Living and Working in Web 4.0 (It's Right Around the Corner)

Notes
Index

Anderen die dit boek kochten, kochten ook

  • Superfijne klanten
    Jos Burgers
    Superfijne klanten
    € 21,50
  • Het Contentkanon
    Chantal Smink
    Het Contentkanon
    € 29,99
  • Gastvrij!
    Stijn van Boxtel
    Gastvrij!
    € 32,99
  • AI-selling: AI in het verkoopteam
    Patrick Petersen
    AI-selling: AI in het verkoopteam
    € 17,99
  • 101 beïnvloedingstechnieken
    Nicol Tadema
    101 beïnvloedingstechnieken
    € 27,50
  • Word B2B Meesterverleider
    Wing Cheung
    Word B2B Meesterverleider
    € 29,99

Rubrieken

  • cadeauboeken
  • computer en informatica
  • economie
  • filosofie
  • flora en fauna
  • geneeskunde
  • geschiedenis
  • gezondheid
  • jeugd
  • juridisch
  • koken en eten
  • kunst en cultuur
  • literatuur en romans
  • mens en maatschappij
  • naslagwerken
  • non-fictie informatief/professioneel
  • paramedisch
  • psychologie
  • reizen
  • religie
  • schoolboeken
  • spiritualiteit
  • sport, hobby, lifestyle
  • thrillers en spanning
  • wetenschap en techniek
  • woordenboeken en taal
Uw cookie-instellingen
Deze website maakt gebruik van verschillende soorten cookies. Sommige cookies worden geplaatst door diensten van derden die op onze pagina's worden weergegeven. Om deze externe content te kunnen tonen is nodig dat u toestemming geeft voor het zetten van persoonlijke en marketingcookies. U kunt uw toestemming op elk moment wijzigen of intrekken. In onze cookieverklaring vindt u meer informatie.

Functionele cookies
Deze zijn noodzakelijk voor de werking van de website, zonder deze cookies kan de website niet naar behoren werken.

Persoonlijke en marketingcookies
Wij gebruiken cookies voor statistieken om bij te houden en rapportages te krijgen over hoe bezoekers de website gebruiken. Zo kunnen wij onze website verbeteren. Marketingcookies worden gebruikt om bezoekers te volgen wanneer ze verschillende websites bezoeken. Hun doel is advertenties weergeven die zijn toegesneden op en relevant zijn voor de individuele gebruiker.
Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20

Klantenservice

Contact Voorwaarden

Bestellen en retourneren

Bezoekadres

Jan van Galenstraat 7
3115 JG  Schiedam

Postadres

Postbus 231
3100 AE  Schiedam
DE BOEKHANDEL VOOR ZAKELIJKE KLANTEN
Algemene voorwaarden Privacy Cookies Service & Contact
© 2025 Wristers Boekverkopers BV

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        Marketing to the Social Web

        Marketing to the Social Web
        Larry Weber
        /
        loader
        Recensiebeleid
        Noordhoff terugkoopgarantie

        Noordhoff koopt jouw boek terug, zonder zorgen!

        Heb je jouw boeken niet meer nodig?

        Als je jouw studieboeken gekocht hebt bij hanzestudybook.nl, kun je geselecteerde titels moeiteloos terugverkopen aan Noordhoff. Geen vragen, geen gedoe en lekker duurzaam.

        Volledige informatie op Noordhoff.nl

        AI-book

        Wat is een AI-book?

        Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
        Meer informatie over AI-books

        ?

        Geef uw beoordeling

        Marketing to the Social Web

        Verwijder uw beoordeling