

Giep Franzen was een van de medeoprichters van Franzen, Hey & Veltman, een van de grootste communicatieadviesbureaus van Nederland.
Meer over de auteursThe Science and Art of Branding
Samenvatting
Dit innovatieve werk is een state-of-the-art overzicht van het huidige denken over de ontwikkeling van merkenstrategie. In tegenstelling tot andere boeken over branding benadert het succesvol merkenstrategie vanuit het perspectief van zowel de producent als de consument.
"The Science and Art of Branding" maakt duidelijk onderscheid tussen de intenties van de producent, de realiteit van het externe merk en de merkperceptie van de consument.
Specificaties
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal