Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
,

The Science and Art of Branding

Specificaties
Paperback, 575 blz. | Engels
M.E. Sharpe | 1e druk, 2008
ISBN13: 9780765617910
Rubricering
M.E. Sharpe 1e druk, 2008 9780765617910
Verwachte levertijd ongeveer 9 werkdagen

Samenvatting

Dit innovatieve werk is een state-of-the-art overzicht van het huidige denken over de ontwikkeling van merkenstrategie. In tegenstelling tot andere boeken over branding benadert het succesvol merkenstrategie vanuit het perspectief van zowel de producent als de consument.

"The Science and Art of Branding" maakt duidelijk onderscheid tussen de intenties van de producent, de realiteit van het externe merk en de merkperceptie van de consument.

Specificaties

ISBN13:9780765617910
Taal:Engels
Bindwijze:paperback
Aantal pagina's:575
Uitgever:M.E. Sharpe
Druk:1
Verschijningsdatum:1-10-2008
Hoofdrubriek:Marketing

Over Giep Franzen

Giep Franzen was een van de medeoprichters van Franzen, Hey & Veltman, een van de grootste communicatieadviesbureaus van Nederland. In 1995 richtte hij samen met prof. dr. Jan van Cuilenburg de Stichting Wetenschappelijk Onderzoek Commerciële Communicatie (SWOCC) op. In 2000 werd Giep uitgeroepen tot reclameman van de eeuw.

Andere boeken door Giep Franzen

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Science and Art of Branding