

richt zich op het verband tussen leiderschap, strategie, change. Adviseert diverse Fortune 500 bedrijven.
Meer over de auteursThe Fine Art of Success
How Learning Great Art Can Create Great Business
Samenvatting
'The Fine Art of Success' laat zien waarom je moet opkijken naar popsterren als Madonna of kunstenaars als Damian Hirst als gids op gebied van innovatie, concurrentievoordeel, leiderschap en als gastheer voor andere zakelijke kwesties. De auteurs laten zien hoe deze creatieve kunstenaars managers, marketingprofessionals en studenten hun organisaties kunnen helpen. Met controversiële ideeën, fascinerende feiten en gedenkwaardige voorbeelden biedt 'The Fine Art of Success' zakelijke lessen waarbij u niet kunt wachten om ze toe te passen.
Trefwoorden
strategie innovatie creativiteit succesfactoren leiderschap marketing verandering organisatiekunde bedrijfsstrategie merkpositionering competitief voordeel klantenrelaties businessmodellen marktdynamiek kunstmarkt disruptie carrièreplanning implementatie netwerken cultuuranalyse muziekindustrie strategisch management visie financiële dienstverlening persoonlijke ontwikkeling telecommunicatie
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Preface
About the Authors
1 Madonna
Strategy on the Dance Floor
2 Titian
Master and Intruder: Historical Perspectives on Strategic Innovation in the Venetian Art Market of the 16th Century
3 Hirst
The Shark is Dead – How to Build Yourself a New Market
4 Beuys
Understanding Creativity – Is Every Manager an Artist?
5 Picasso, van Gogh & Gauguin
Art Lessons for Global Managers
6 Koons
Made in Heaven, Produced on Earth: Creative Leadership – The Art of Projection
7 Paik
Global Groove – Innovation through Juxtaposition
8 Interview with Gerrit Gohlke, artnet
References
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal