

Vivian Scott is gecertificeerd mediator en voormalig marketingmanager bij Microsoft. Ze is lid van de Washington Mediation Association en werkt als mediator bij het Dispute Resolution Center of Snohomish & Island Counties.
Meer over Vivian ScottConflict Resolution at Work for Dummies
Samenvatting
Een essentiële vaardigheid die alle leiders zou moeten bezitten, is om werknemers aan te moedigen samen aan een gemeenschappelijk doel te werken. 'Conflict Resolution at Work for Dummies' biedt de tools en adviezen die u nodig heeft om de vrede te herstellen, uw collega's te trainen om beter met anderen samen te werken, conflicten te voorkomen en daarmee betere productiviteit te bereiken binnen een prettige werksfeer.
Trefwoorden
conflicthantering mediation samenwerken communicatie persoonlijke effectiviteit leidinggeven werkrelaties teams management groepsdynamiek onderhandelen organisatiecultuur gespreksvaardigheden emotiemanagement perspectief nemen luistertechnieken waarden en normen personeelsmanagement neutraliteit werksfeer oplossingsgerichtheid faciliteren reflectietechnieken agendabepaling belangen identificeren
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
Part I Understanding Conflict in the Workplace
1 An Overview of Conflict Resolution at Work
2 Understanding What People Bring to Conflict
3 Determining How Groups Contribute to Conflict
4 Practicing Self-Awareness Understanding How Managers Foster Conflict
5 Knowing When to Address Conflict
Part II Resolving a Conflict between Two or More of Your Employees
6 Developing a Plan and Preparing for a Meeting
7 Starting a Mediation Meeting and Creating a Working Agenda
8 Negotiating Possible Solutions to a Conflict
9 Offering Proposals and Crafting Agreements
10 Adapting a Conflict Meeting for the Entire Team
11 Monitoring Agreements and Progress
Part III Using Additional Resources to Resolve the Conflict
12 Keeping a Team Focused During a Conflict
13 Determining How Your Company Can Help
14 Getting Outside Experts to Facilitate Resolutions
Part IV Smoothly Handling Conflict When You're One of the People Involved
15 Identifying What Both Sides Want
16 Asking for a Meeting to Talk about the Conflict
17 Sitting Down to Talk Through the Issues
18 Tailoring Your Approach to the Organizational Chart
Part V The Part of Tens
19 Ten Things You Can Control When You're in an Unresolved Conflict
20 Ten Reasons Managers Give for Not Addressing Conflict
21 Ten Pearls of Wisdom from Professional Mediators
Index
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal