Op werkdagen voor 23:00 besteld, morgen in huis Gratis verzending vanaf €20
VOORDEEL - 45% korting

The Self-Destructive Habits of Good Companies

…and How to Break Them

Specificaties
Gebonden, 295 blz. | Engels
Wharton School Publishing | 1e druk, 2007
ISBN13: 9780131791138
Rubricering
Wharton School Publishing 1e druk, 2007 9780131791138
Dit product is niet leverbaar
VOORDEEL - 45% korting

Samenvatting

Ooit vierden bedrijven als GM, Ford en Kodak hoogtij. Totdat er een einde kwam aan hun business excellence.

Staat uw bedrijf hetzelfde lot te wachten? Hoe weet u dat? En hoe kunt u van koers veranderen?

Zoek het uit, belicht de donkere hoekjes van uw bedrijf. Ontmasker de zelfdestructieve eigenschappen voordat zij uw bedrijf vernietigen. Succes kan u verblinden voor bedreigingen, gemiste kansen en andere zelfdestructieve kenmerken. Ook cultuurconflicten, arrogantie en algehele ontkenning van aankomende problemen staan een realistisch zicht op de toekomst in de weg. 'The Self-Destructive Habits of Good Companies' is dé gids waarin beschreven wordt hoe u deze kenmerken kunt vermijden, herkennen en behandelen om er zeker van te zijn dat uw bedrijf overleeft.

Maak gebruik van de goede eigenschappen van uw bedrijf, de kenmerken van duurzame rentabiliteit en marktleiderschap. Dit boek laat u in detail zien hoe u dit doet.

Trefwoorden

Specificaties

ISBN13:9780131791138
Taal:Engels
Bindwijze:gebonden
Aantal pagina's:295
Druk:1
Hoofdrubriek:Algemeen management

Expertrecensies (1)

recensie
The Self-Destructive Habits of Good Companies
Hugo-Jan Ruts | 30 januari 2008
De levensduur van organisaties wordt steeds korter. Favoriete ondernemingen van vandaag maken steeds sneller plaats voor anderen en vallen soms diep terug. Nummer één blijven blijkt lastiger dan nummer één worden. Auteur Jagdish Sheth clustert de faalfactoren van ooit succesvolle ondernemingen tot zeven eigenschappen.
Lees verder

Inhoudsopgave

Preface
Foreword

1 Why Do Good Companies Go Bad?
2 Denial: The Cocoon of Myth, Ritual, and Orthodoxy
3 Arrogance: Pride before the Fall
4 Complacency: Success Breeds Failure
5 Competency Dependence: The Curse of Incumbency
6 Competitive Myopia: A Nearsighted View of Competition
7 Volume Obsession: Rising Costs and Falling Margins
8 The Territorial Impulse: Culture Conflicts and Turf Wars
9 The Best Cure is No Cure at All
10 Endnotes

Index

Rubrieken

Populaire producten

    Personen

      Trefwoorden

        The Self-Destructive Habits of Good Companies