Filteren
Trefwoord
12 resultaten
paperbackNederlands166 blz.9789462366688
1e druk
16-10-2021
Dit boek definieert strategisch gedrag en bakent het af, maar strategisch gedrag blijft, per definitie, verrassend en moeilijk grijpbaar. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789462366657
4e druk
8-12-2018
In dit boek onderzoeken De Bruijn en Ten Heuvelhof wat, gegeven het grillige karakter van besluitvorming, effectieve strategieën zijn voor partijen die in netwerken opereren. Meer
paperbackNederlands144 blz.9789058754448
1e druk
4-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek onthult de valkuilen, angsten maar ook de manieren om succesvol te zijn wanneer je op een positieve manier je ideeën voor elkaar wilt krijgen. Meer
e-bookNederlands130 blz.9789462721197
3e druk
29-3-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek beschrijft tien verschillende beïnvloedingsvaardigheden die u zich eigen kunt maken en kunt leren toepassen. Beïnvloeden is geen kwestie van een trucje aanleren. Meer
e-bookNederlands227 blz.9789052619606
1e druk
4-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek bevat een groot aantal inzichten over dit 'procesmanagement'. De auteurs gaan in op de voordelen daarvan, maar ook de risico's en tekortkomingen lichten zij scherp toe. Meer
gebondenEngels251 blz.9780230525481
11e druk
Dit boek is de klassieke editie van H. Igor Ansoff, de pionier en 'vader van strategisch management'. Het boek was jarenlang niet verkrijgbaar. 'Strategic Management' raakt de kern van dit vakgebied. Meer
paperbackEngels9783642428517
2e druk
11-11-2014
This book offers a wealth of insights about this 'process management'. --The book has been thoroughly revised and updated. It contains a large number of new examples. Meer
gebondenEngels256 blz.9780470742976
1e druk
De uitvoerende macht en de managers in vele bedrijven worden uitgedaagd door de hedendaagse lage kosten concurrenten - concurrenten die 'goed genoeg' producten en diensten voor zeer aantrekkelijke prijzen aanbieden. Meer
paperbackEngels290 blz.9780670919567
1e druk
Bedrijven van over de hele wereld kloppen aan bij Jonathan Byrnes om uit te vinden waar de winst voor de onderneming ligt. Met zijn systematische methode om winstgevendheid te analyseren kunnen ze snel zien welke bedrijfsonderdelen ze moeten uitbouwen, en welke alleen maar geld kosten. Meer
ingenaaidEngels414 blz.9781405161084
1e druk
In vergelijking met andere strategieboeken heeft 'Basic Strategy in Context' extra aandacht voor de praktijk. Ieder hoofdstuk is opgebouwd rond een case. Meer
paperbackEngels238 blz.9780750685481
1e druk
'Creating Valuable Business Strategies' zal uw gedachten over strategievorming onherroepelijk veranderen. Hier vindt u antwoord op de eeuwige vraag: wat zal ik volgende maandag eens anders doen? Meer