Alle producten Juridische boeken Sale

Filter de resultaten

Rubriek

Aanbevolen

Producten

Taal

Ministerie

Trefwoorden

Toon meer

Uitgever

Toon meer

Prijs

-
Toon resultaten
Filteren
Trefwoord
180 resultaten
Alle producten

Trefwoord: Zakelijke-rivaliteit

paperbackNederlands442 blz.9789025496135 3e druk 6-8-2011
De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar.  Meer
€ 29,99
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
gebondenNederlands192 blz.9789024427284 1e druk 17-5-2019
Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet.  Meer
€ 39,95
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands152 blz.9789047003496 5e druk 14-6-2012
Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel en recentelijk Bieden en Wonen op.  Meer
€ 20,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands649 blz.9789001023508 7e druk 22-2-2024
Verkooppositie Positie #3648
In 'Algemene economie en bedrijfsomgeving' worden met behulp van overzichtelijke, schematische modellen de causale relaties tussen economische begrippen weergegeven.  Meer
€ 89,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands336 blz.9789047014690 8e druk 1-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
In de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte.  Meer
€ 20,00
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
e-bookNederlands288 blz.9789047010975 1e druk 23-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller.  Meer
€ 14,99
Direct te downloaden
gebondenEngels382 blz.9780470613580 1e druk
In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie.  Meer
€ 35,20
Levertijd ongeveer 8 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands272 blz.9789047013884 1e druk 4-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #785
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
In 'Het oneindige spel' geeft Sinek antwoord op de vraag: hoe blijf je de concurrentie voor in een spel zonder einde? Wat zijn de spelregels voor dit oneindige spel?  Meer
€ 22,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands220 blz.9789024407811 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers.  Meer
€ 49,25
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands192 blz.9789024407835 1e druk 11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel!  Meer
€ 47,75
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels9789063694630 1e druk 20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld?  Meer
€ 19,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis
e-bookNederlands120 blz.9789089651303 1e druk 26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2456
Evergreen 2317 dagen in de top 100
Lage prijzen zijn geen vaststaand feit! U heeft meer invloed op de prijs dan u denkt. Neem de 31 prikkelende adviezen van Jos Burgers ter harte en leer omgaan met prijsdruk.  Meer
€ 16,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands159 blz.9789023243250 2e druk 7-4-2007
andere uitgaves beschikbaar
Verkooppositie Positie #2464
Bestseller Meer dan 1000 verkocht
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten.  Meer
€ 42,50
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackEngels200 blz.9789462156968 1e druk 28-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
In Leadership in the Digital World Ralf Knegtmans and Ylva Poelman explore the consequences of digitisation for organisations and the traits this requires in leaders.  Meer
€ 30,95
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
gebondenEngels266 blz.9780735213500 1e druk 15-10-2019
In finite games, like football or chess, the players are known, the rules are fixed, and the endpoint is clear. The winners and losers are easily identified.  Meer
€ 32,31
Levertijd ongeveer 11 werkdagen | Gratis verzonden
paperbackNederlands240 blz.9789012395885 1e druk 16-7-2015
Dit boek is de nieuwe druk van 'De ondernemende advocaat' (2006). Het materiaal in dit boek leent zich om na te denken over doelen en strategie.  Meer
€ 68,94
Levertijd ongeveer 6 werkdagen | Gratis verzonden
gebondenNederlands256 blz.9789077445389 2e druk
andere uitgaves beschikbaar
Onze wereld lijdt aan gigantisme. De topbedrijven en -organisaties worden steeds groter en machtiger.  Meer
26,99
16,95
Laatste exemplaar! Voor 21:00 uur besteld, vrijdag in huis
38% KORTING
e-bookNederlands235 blz.9789047007272 1e druk 24-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Van 0 naar 1' is het vermogen van een bedrijf om een nieuwe markt te creëren in plaats van iets toe te voegen aan een al bestaande markt (`van 1 naar 2 ).  Meer
€ 12,99
Direct te downloaden
paperbackNederlands352 blz.9789043035224 2e druk 18-8-2016
In 'Algemene economie en bedrijfsmanagement' ligt de focus op het MKB.  Meer
€ 59,50
Nu besteld, dinsdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands300 blz.9789058758941 2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol.  Meer
€ 29,95
In herdruk, verschijningsdatum onbekend

    Personen

      Trefwoorden

        Bekijk resultaten in...

        • Alle producten
        • Managementboeken
        • Online magazine
        • Sale