Filteren
Trefwoord
180 resultaten
Trefwoord: Zakelijke-rivaliteit
paperbackNederlands442 blz.9789025496135
3e druk
6-8-2011
De autoriteit op het gebied van concurrentie en strategie, Michael E. Porter, bundelt in dit boek zijn belangrijkste artikelen van de afgelopen vijftien jaar. Meer
gebondenNederlands192 blz.9789024427284
1e druk
17-5-2019
Het koopgedrag van klanten, concurrenten en bedrijven verandert snel door de impact van netwerken, algoritmes en internet. Meer
paperbackNederlands152 blz.9789047003496
5e druk
14-6-2012
Michiel Muller bouwde op jonge leeftijd met oprichter Marc Schröder de benzineketen Tango uit tot een internationaal succes. Na de verkoop van Tango richtte hij met Schröder Route Mobiel en recentelijk Bieden en Wonen op. Meer
€ 20,99
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands649 blz.9789001023508
7e druk
22-2-2024
In 'Algemene economie en bedrijfsomgeving' worden met behulp van overzichtelijke, schematische modellen de causale relaties tussen economische begrippen weergegeven. Meer
€ 89,95
Op voorraad | Vandaag voor 21:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands336 blz.9789047014690
8e druk
1-7-2020
andere uitgaves beschikbaar
In de bestseller ‘Het geheim van bol.com’ geeft Michel Schaeffer, die vanaf de beginjaren deel uitmaakte van het team, een zeldzaam kijkje achter de schermen van het bedrijf in het tijdperk waarin de wereld de stap naar online maakte. Meer
e-bookNederlands288 blz.9789047010975
1e druk
23-11-2017
andere uitgaves beschikbaar
De Blauwe Oceaan’ werd als strategisch begrip door W. Chan Kim en Renée Mauborgne geïntroduceerd in hun gelijknamige, baanbrekende internationale bestseller. Meer
gebondenEngels382 blz.9780470613580
1e druk
In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789047013884
1e druk
4-12-2019
andere uitgaves beschikbaar
In 'Het oneindige spel' geeft Sinek antwoord op de vraag: hoe blijf je de concurrentie voor in een spel zonder einde? Wat zijn de spelregels voor dit oneindige spel? Meer
€ 22,99
Op voorraad | Vandaag voor 23:00 besteld, zaterdag in huis | Gratis verzonden
paperbackNederlands220 blz.9789024407811
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Winkels kennen zware tijden: recessie, lokale wetgeving, parkeerproblemen, internetverkopen en de sterke macht van leveranciers. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024407835
1e druk
11-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Molenaar geeft in deze uitgave de stappen aan die winkeliers, vastgoedhandelaren en gemeentes moeten ondernemen en dit alles onder het motto 'red de winkel! Meer
paperbackEngels9789063694630
1e druk
20-9-2017
Contrarian Branding gaat over één simpele vraag: hoe laat je jouw merk opvallen in een almaar drukker wordende wereld? Meer
e-bookNederlands120 blz.9789089651303
1e druk
26-6-2012
andere uitgaves beschikbaar
Lage prijzen zijn geen vaststaand feit! U heeft meer invloed op de prijs dan u denkt. Neem de 31 prikkelende adviezen van Jos Burgers ter harte en leer omgaan met prijsdruk. Meer
paperbackNederlands159 blz.9789023243250
2e druk
7-4-2007
andere uitgaves beschikbaar
Door toenemende marktwerking en kritischer wordende consumenten wordt marketing steeds belangrijker voor organisaties in de gezondheidszorg. Zorgaanbieders moeten concurreren en nog beter inspelen op de wensen en behoeften van zakelijke en particuliere klanten. Meer
paperbackEngels200 blz.9789462156968
1e druk
28-8-2020
andere uitgaves beschikbaar
In Leadership in the Digital World Ralf Knegtmans and Ylva Poelman explore the consequences of digitisation for organisations and the traits this requires in leaders. Meer
gebondenEngels266 blz.9780735213500
1e druk
15-10-2019
In finite games, like football or chess, the players are known, the rules are fixed, and the endpoint is clear. The winners and losers are easily identified. Meer
paperbackNederlands240 blz.9789012395885
1e druk
16-7-2015
Dit boek is de nieuwe druk van 'De ondernemende advocaat' (2006). Het materiaal in dit boek leent zich om na te denken over doelen en strategie. Meer
gebondenNederlands256 blz.9789077445389
2e druk
andere uitgaves beschikbaar
Onze wereld lijdt aan gigantisme. De topbedrijven en -organisaties worden steeds groter en machtiger. Meer
38% KORTING
e-bookNederlands235 blz.9789047007272
1e druk
24-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
'Van 0 naar 1' is het vermogen van een bedrijf om een nieuwe markt te creëren in plaats van iets toe te voegen aan een al bestaande markt (`van 1 naar 2 ). Meer
paperbackNederlands352 blz.9789043035224
2e druk
18-8-2016
In 'Algemene economie en bedrijfsmanagement' ligt de focus op het MKB. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789058758941
2e druk
De essentie van marketing is niet langer de ruil van producten of diensten bevorderen. Tegenwoordig spelen consumentenbehoeften een veel grotere rol. Meer