Filteren
Trefwoord
6 resultaten
gebondenNederlands224 blz.9789082542240
1e druk
23-10-2017
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek gidst je door de nieuwste fase van digitalisering en reikt je de mindset aan om in de ‘Day After Tomorrow’ je bedrijf te blijven optimaliseren. Meer
e-bookNederlands176 blz.9789492493101
1e druk
12-10-2016
andere uitgaves beschikbaar
Met een aanstekelijke mix van ironie en absurdisme verwoordt Jasper van Kuijk de principes, uitdagingen en valkuilen van het creëren van nieuwe producten. Meer
paperbackNederlands200 blz.9789089652287
1e druk
5-6-2014
Dit boek helpt business-to-businessbedrijven om een antwoord te vinden op de vraag hoe zij contentmarketing op strategische wijze kunnen inzetten. Meer
paperbackNederlands220 blz.9789492493729
1e druk
5-6-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Ligt het nou aan mij?' is de tweede bundeling van deze populaire columns, met nieuwe (pijnlijk grappige) gebruiksproblemen en heldere analyses. Meer
paperbackNederlands340 blz.9789464015928
1e druk
22-8-2022
Om de ruis in visuele communicatie zoveel mogelijk weg te werken en het creatieve proces vlotter te laten verlopen, biedt dit boek managers en grafisch ontwerpers een gemeenschappelijke taal om te communiceren over hun designnoden. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789492107275
1e druk
26-11-2020
E-commerce – zoals we het nu kennen – werkt niet. In de afgelopen 25 jaar hebben we alleen de producten uit de winkel online gebracht, niet het personeel dat ons helpt. Meer