Filteren
Trefwoord
4 resultaten
paperbackEngels160 blz.9780141016405
1e druk
27-1-2005
Wat hebben Apple, Starbucks, Dyson en Pret a Manger gemeen? Hoe kunnen zij zo spectaculair groeien, terwijl anderen achterblijven? Meer
e-bookNederlands138 blz.9789052617473
1e druk
7-12-2010
andere uitgaves beschikbaar
'No budget marketing' is een slim alternatief voor nóg vaker adverteren, wéér een mailing en nóg mooiere brochures. Om nieuwe klanten binnen te halen, moet u hun vertrouwen zien te winnen én proberen te behouden. Meer
gebondenEngels166 blz.9780230500006
1e druk
Show me the money! roept de vertwijfelde manager uit de oude garde als hij wanhopig probeert om te gaan met standaardiserende markten, het verlies van onderscheidend vermogen en de onvermijdelijke impact hiervan op de winstgevendheid. Meer
paperbackNederlands140 blz.9789490783440
1e druk
21-3-2017
Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies. Meer