Lees verder


Frank Wouters (°1963) kwam na zijn rechtenstudie terecht in een marketingfunctie bij Unilever.
Meer over Frank WoutersWaarom worden er jaarlijks nog miljarden besteed aan marktonderzoek en opiniepeilingen? Haarscherp toont Frank Wouters aan hoe marktonderzoeken en opiniepeilingen voortdurend de bal misslaan. Ze zijn gebaseerd op illusies.
Hij moedigt ondernemers aan om weer bezig te zijn met producten waar ze zelf in geloven, politici om leiderschap te tonen en de media om kritische journalistiek te blijven bedrijven.
marktonderzoek illusie opiniepeilingen marketing confirmation bias onderzoeksmethodologie statistiek cognitieve fouten strategie ondernemerschap leiderschap politiek media journalistiek consumentengedrag besluitvorming validiteit steekproeffouten representativiteit product-marktcombinaties innovatie exitpolls betrouwbaarheid
Een AI-book is niet een boek dat geschreven is door AI maar een boek dat verrijkt is met AI. Het maakt de inhoud van een boek interactief via WhatsApp, zodat je ermee kunt chatten. Zie het als een razend slimme assistent die het boek perfect begrijpt en er alles uit onthouden heeft. Jij kunt deze assistent alles vragen. Vraag bijvoorbeeld hoe je iets kunt toepassen op jouw persoonlijke situatie, om een korte samenvatting, of wat de belangrijkste inzichten zijn. AI-books zijn alleen te gebruiken via WhatsApp, je hoeft er geen aparte app voor te installeren.
Meer informatie over AI-books