Filteren
Trefwoord
8 resultaten
e-bookNederlands160 blz.9789055940981
1e druk
19-6-2012
De opkomst van social media biedt grote kansen voor mensen en bedrijven. Het sociale web is een ongekende kennisbron die kan helpen bij het verbeteren van producten, diensten en proposities. Meer
paperbackNederlands235 blz.9789400505735
6e druk
25-9-2014
andere uitgaves beschikbaar
Er bestaat een kerkhof met alle merken die ooit bekend waren van televisie. Voorkom dat u daar ook belandt en stap over op het ADHD-model, dat past bij de snelle 21e eeuw. Meer
gebondenEngels304 blz.9781118077559
1e druk
25-11-2011
Dit boek zal de kijk op de wereld van zaken doen veranderen, van verkoop en marketing, klantenservice en productontwikkeling tot leiderschap en cultuur. Meer
e-bookNederlands164 blz.9789055948062
1e druk
2-8-2013
andere uitgaves beschikbaar
Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachinemarketing tot en met affiliate marketing en socialmediamarketing. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043039338
2e druk
12-5-2022
Online marketing is niet meer weg te denken uit het marketingvak. Voor elke onderneming kan online marketing een belangrijke rol spelen in het bereiken en behouden van klanten. Meer
gebondenEngels256 blz.9781927958810
1e druk
13-6-2017
Picking up where 'The Retail Revival' left off, 'Reengineering Retail' explores the coming revolution in the global retail and consumer goods market, offering sales and marketing executives a roadmap to the future. Meer
paperbackNederlands184 blz.9789464144215
1e druk
28-9-2021
'Jouw klant, een diamant?' zoekt voornamelijk het antwoord bij je bestaande klanten, want zij zijn de sleutel tot de meest overtuigende argumenten. Meer
paperbackNederlands270 blz.9789083096841
1e druk
3-6-2021
andere uitgaves beschikbaar
Vandaag de dag is Instagram een krachtig onderdeel van de digitale marketingmix binnen elk bedrijf of organisatie. Het is niet meer weg te denken uit ons dagelijks mediagebruik. Meer