

Jeroen Bertrams adviseert bedrijven over digitale strategie en (online) groei. Daarnaast is hij een actieve angel investeerder met meer dan tweehonderd investeringen, met name in de Verenigde Staten. Met bijna twintig jaar ervaring kent Jeroen het online kanaal als geen ander. Met zijn werk won hij diverse internationale prijzen. Hij is de auteur van Start-up: van idee tot exit - Innoveren, lanceren en schalen.
Meer over Jeroen BertramsOnline marketing expert in een week
Samenvatting
Hoe behaalt u als marketeer of ondernemer succes op internet? Hoe genereert u kwalitatief hoogwaardig bezoek met online campagnes? Welke vormen van online marketing moet u inzetten? Welke juist niet? Hoe zorgt u voor een optimale conversie op uw website? Hoe ontwikkelt en onderhoudt u succesvolle socialmediaprofielen? Hoe adverteert u op Google, Facebook en Twitter? Hoe bereikt u mensen op hun smartphone?
Dit boek geeft een krachtig en actueel overzicht van ruim twintig vormen van online marketing. Van zoekmachinemarketing tot en met affiliate marketing en socialmediamarketing. Nieuwe ontwikkelingen, zoals mobile marketing, gamification, realtime bidding, en location-based marketing komen uitgebreid aan de orde. De auteur beschrijft bovendien hoe de eigen website voor conversie en social media kan worden geoptimaliseerd. Een onmisbaar boek voor iedereen die online succes wil boeken.
Trefwoorden
online marketing zoekmachinemarketing zoekmachineoptimalisatie social media marketing conversieoptimalisatie affiliate marketing contentmarketing display advertising internetmarketing google adwords facebook ads mobile marketing e-mailmarketing landingspagina's webanalytics retargeting location based marketing webcare realtimebidding marketing social commerce free publicity pinterest marketing twitter marketing linkedin marketing youtube marketing gamification weblog marketing afrekenmodellen
Trefwoorden
Inhoudsopgave
Deel 1 Vormen van online marketing
1. Zoekmachine marketing
2. Zoekmachine optimalisatie
3. Affiliate marketing
4. Facebook marketing
5. Twitter marketing
6. LinkedIn marketing
7. E-mail marketing
8. Mobile marketing
9. Display advertising
10. Realtime bidding
11. Retargeting
12. YouTube
13. Pinterest
14. Slideshare
15. Location based marketing
16. Content marketing
17. Gamification
18. Weblog marketing
19. Free publicity
20. Crowdfunding en crowdsourcing
21. Webcare
Deel 2 Online marketingcampagnes
22. Afrekenmodellen
23. Een campagne ontwikkelen
24. Conversie-attributie en ontdubbeling
Deel 3 De eigen website optimaliseren
25. Landingspagina's
26. Conversie maximaliseren
27. Website sociaal maken
28. Analytics
Nawoord
Vergelijkbare boeken
Anderen die dit e-book kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal