Filteren
Trefwoord
6 resultaten
paperbackNederlands492 blz.9789090377407
1e druk
12-12-2023
Het boek 'Dutch Ad Men' gaat over die periode. Over de pioniers in de reclame, over mannen en vrouwen, die het reclamevak verder ontwikkeld hebben en over de creatieve hoogtij in de laatste decennia van de vorige eeuw. Meer
paperbackNederlands105 blz.9789052617121
1e druk
27-12-2011
Marketing en communicatie zijn middelen om een boodschap over te brengen. Van de slimme marktkoopman en ambitieuze ondernemer, tot de professionele overheidsvoorlichter en gewiekste politicus - iedereen maakt er gebruik van. Meer
e-bookNederlands376 blz.9789492493491
1e druk
1-4-2019
andere uitgaves beschikbaar
'Foutje, bedankt', 'Goeiemoggel', 'Wij van WC-eend', 'Even Apeldoorn bellen', 'Ik heb nog zo gezegd geen bommetje!' of 'Niet omdat het moet, maar omdat het kan'. Meer
gebondenNederlands310 blz.9789401453783
1e druk
13-9-2017
Creative Belgium reikt jaarlijks awards uit voor de innovatiefste en opvallendste campagnes van onze reclamebureaus. Dit boek verzamelt deze campagnes. Meer
e-bookNederlands126 blz.9789047005810
1e druk
10-10-2012
andere uitgaves beschikbaar
Erik Kessels leert u door middel van ruim veertig prikkelende statements creatiever te denken en onderscheidende ideeën te herkennen en waarderen. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789063695545
1e druk
6-9-2019
Hoe ontwikkel je een concept? En hoe maak je deze toegevoegde waarde zichtbaar, voelbaar en herkenbaar? Meer