Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackNederlands176 blz.9789089655332
1e druk
23-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. Meer
e-bookNederlands304 blz.9789462762091
1e druk
5-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Sterke merken, betere wereld laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. Meer
e-bookNederlands122 blz.9789492221407
1e druk
8-3-2017
andere uitgaves beschikbaar
Wat maakt bepaalde merken bijzonder? Dat is het Bovenscheidend Vermogen. Datgene waardoor en waarmee merken zich positief onderscheiden van andere merken. Meer
paperbackNederlands416 blz.9789078972167
18e druk
8-5-2023
Zoals ieder vakgebied verandert en vernieuwt marketing zich soms sneller dan vakliteratuur en studieboeken kunnen bijhouden. Meer
paperbackNederlands192 blz.9789024421275
1e druk
24-1-2018
andere uitgaves beschikbaar
Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Meer
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789089656506
1e druk
7-10-2022
andere uitgaves beschikbaar
Winnaar PIM Marketing Literatuur Prijs 2022. Digitaal richtte zich lang op kliks en data. Merkbouwen leek weggegooid geld. Ineens staan merken bovenaan de agenda van CMO's. Meer
e-bookNederlands192 blz.9789024402588
1e druk
24-1-2018
andere uitgaves beschikbaar
Voor alle organisaties die hun reputatie willen verstevigen, innovaties willen stimuleren en hun maatschappelijke zichtbaarheid en sympathie willen vergroten. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789462761926
1e druk
6-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Sterke merken, betere wereld laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. Meer
e-bookNederlands240 blz.9789047009207
1e druk
10-5-2016
andere uitgaves beschikbaar
Maatschappelijke toegevoegde waarde is de belangrijkste pilaar onder florerende bedrijven. Duurzaamheid en MVO zijn daarvan slechts het begin. Meer