Filteren
Trefwoord
125 resultaten
paperbackNederlands348 blz.9789001821180
2e druk
13-6-2013
Dit boek biedt een uitwerking van de meest gebruikte prestatie-indicatoren, die inzicht bieden in de prestaties van de belangrijkste bedrijfsprocessen in de organisatie. Meer
paperbackNederlands351 blz.9789047004387
12e druk
30-4-2011
In 'Op kop met de balanced scorecard' leggen Robert Kaplan en David Norton duidelijk uit hoe u dit managementinstrument kunt opzetten en in de praktijk kunt brengen. Meer
paperbackNederlands236 blz.9789052617688
1e druk
2-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Uw organisatie heeft alle systemen, structuren en competenties in huis, maar toch behaalt u niet het maximale resultaat. Hoe kunt u dit veranderen? Met 'Performance behaviour' heeft u de oplossing in handen. Meer
gebondenNederlands311 blz.9789013079081
4e druk
9-10-2010
Dit boek, dat zowel het INK-managementmodel (in het verlengde van het Europese model) als de Balanced Scorecard van Kaplan en Norton omschrijft en beschrijft, en deze door een aantal praktische toepassingen inzichtelijk maakt, komt op een juist moment. Meer
gebondenNederlands167 blz.9789462761001
1e druk
13-7-2018
andere uitgaves beschikbaar
U leert hoe u KPI's opzet die samenwerking wél bevorderen en die helpen uw klanten beter te bedienen. Knoppen dus waarmee u écht kunt sturen en uw ambities kunt realiseren. Meer
paperbackEngels176 blz.9789462763982
1e druk
10-6-2020
In Winning With the Right KPIs, iPM founder and former Performance Manager at Royal Philips Electronics, Peter Geelen shares practical insights to use KPIs effectively. Meer
paperbackNederlands141 blz.9789013011760
3-9-2013
Dit boek geeft de lezer een totaaloverzicht van corporate performance management. Wat houdt het in? Waarom maakt het zo'n stormachtige ontwikkeling door? Meer
paperbackNederlands137 blz.9789013026887
1e druk
6-9-2012
Om performance management een succes te maken is een expliciete koppeling met de business processen noodzakelijk. iPM (integraal Performance Management) bewerkstelligt deze koppeling, waarbij performance management, procesmanagement en continu verbeteren worden geïntegreerd. Meer
paperbackEngels347 blz.9780273750116
1e druk
16-2-2012
Dit boek identificeert en beschrijft de 75 meest krachtigste financiële en niet-financiële KPI's (Key Performance Indicators)en zal hiermee uw leven een stuk eenvoudiger maken. Meer
paperbackNederlands180 blz.9789462369054
2e druk
11-3-2019
Dit boek geeft antwoord op de vraag hoe complexe samenwerkingsprocessen efficiënt en effectief kunnen worden ingericht. Meer
paperbackNederlands129 blz.9789013064865
1e druk
21-9-2013
Het management is de laatste jaren overspoeld door concepten als ABC, BSC, VBM, XBRL en regelgeving als IFRS, COSO, Basel II, SAS70 en Solvency. Het heeft de sturing niet verbeterd. Meer
60% KORTING
paperbackNederlands497 blz.9789071501456
1e druk
29-6-2011
Belangrijk bij een service is klanttevredenheid over de geleverde prestaties. Dit boek beschrijft de benodigde prestatie-indicatoren om de klanttevredenheid te borgen. Meer
gebondenNederlands464 blz.9789082809138
8e druk
4-12-2023
Intelligente organisaties groeien, bloeien en overleven door sensitief, slim en datagedreven beslissingen te nemen. Meer
gebondenEngels347 blz.9780471986232
In dit boek gaan de auteurs in op het stapsgewijze proces waarbij ondernemingen de Balanced Scorecard kunnen gaan gebruiken. Zij doen dit aan de hand van ervaringen die ondernemingen als ABB, Coca Cola, Volvo en British Telecom hebben gehad met de invoering van het meetinstrument. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789082809190
1e druk
17-1-2019
Datacratisch werken is een splinternieuwe, veelbelovende manier van werken. Het vergt out-of-the-box denken, volharding en - last but not least - gevoel voor data. Meer
paperbackNederlands118 blz.9789024417346
1e druk
8-5-2012
Voor elke organisatie is het continu verbeteren van bedrijfsprocessen een must om te overleven. Er is een enorm aanbod van methoden voorhanden om hiermee aan de slag te gaan. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789462761179
7e druk
23-7-2018
Presteren met processen is op het lijf geschreven van dienstverleners, van gezondheidszorg tot uitzendbranche, van overheid tot vervoersbedrijven. Meer
e-bookNederlands153 blz.9789013116892
1e druk
15-5-2013
In dit boek komen de vijf dimensies (25 ideeën) aan de orde waarlangs de organisatie planning & control meer inspirerend kan maken. Meer
paperbackNederlands221 blz.9789013066807
3e druk
24-9-2009
Zoals een timmerman zijn hamer heeft, hebt u als manager uw managementmodellen nodig. Theoretische kennis over het functioneren van de organisatie is immers een belangrijk instrument om de snelveranderende wereld binnen en buiten de organisatie beter te begrijpen. Meer
paperbackNederlands88 blz.9789462764057
2e druk
12-3-2021
Veel organisaties of hun omgeving zijn sterk in verandering. Bestaande werkwijzen rond strategieontwikkeling en -monitoring vragen daarom om een meer ‘agile’ aanpak. Meer