Filteren
Trefwoord
244 resultaten
paperbackNederlands184 blz.9789461261533
1e druk
20-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
Mensen zijn niet gevoelig voor jouw rationele argumenten. Je moet inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Meer
paperbackNederlands96 blz.9789047014706
1e druk
3-11-2020
andere uitgaves beschikbaar
In 'Macht aan de aardige mens' van Pacelle van Goethem ontdek je de stijlen van overtuigen en de geheimen van onweerstaanbare mensen. Meer
paperbackNederlands88 blz.9789047018612
11e druk
25-6-2025
andere uitgaves beschikbaar
De kleine Cialdini geeft een heldere samenvatting van Robert Cialdini's theorie. Het verschaft je inzicht in de zes beïnvloedingswapens: niet alleen kun je ze naar wens inzetten, je hebt het ook direct door als anderen ze gebruiken. Meer
paperbackNederlands300 blz.9789024404728
6e druk
26-1-2017
andere uitgaves beschikbaar
Aan de hand van boeiende theorie en herkenbare praktijkvoorbeelden laat Robert Cialdini in deze internationale bestseller zien hoe beïnvloeding werkt. Meer
paperbackNederlands132 blz.9789052618050
2e druk
29-7-2010
'Overtuigen op één A4' laat zien hoe u doeltreffende teksten schrijft. Met het zesstappenplan uit dit boek maakt u uw teksten overtuigend én bondig - in het ideale geval kunt u ze terugbrengen tot één A4'tje. Meer
paperbackNederlands199 blz.9789052617282
1e druk
7-6-2016
andere uitgaves beschikbaar
Twee topdebaters van Debat.NL bieden u een uniek inzicht in alle technieken, tips en trucs die van u een overtuigend spreker maken. Wat kunt u leren van Obama, Pechtold, Wilders, Shell en Greenpeace, zodat niets of niemand u meer verrast? Meer
paperbackNederlands160 blz.9789047008712
3e druk
24-3-2015
John Kotter vertelt in 'De kunst van het overtuigen' hoe hij een groep medewerkers moet overtuigen om nieuwe computers aan te schaffen. Meer
e-bookNederlands237 blz.9789047006312
1e druk
23-1-2013
andere uitgaves beschikbaar
Pacelle van Goethem schreef een boek over dat wat veel mensen willen weten: hoe kan ik mijn persoonlijke overtuigingskracht vergroten en anderen overtuigen? Meer
paperbackNederlands184 blz.9789461260994
1e druk
21-5-2014
andere uitgaves beschikbaar
Zou het niet geweldig zijn als u de mensen om u heen moeiteloos kunt overtuigen van uw ideeën, thuis en op het werk? Het kan, door in te spelen op hun onbewuste vooroordelen. Meer
e-bookNederlands184 blz.9789461261595
1e druk
20-10-2015
andere uitgaves beschikbaar
Mensen zijn niet gevoelig voor jouw rationele argumenten. Je moet inspelen op de emoties, persoonlijke belangen en onbewuste denkprocessen van je partner, collega of kind. Meer
paperbackNederlands528 blz.9789402708783
1e druk
6-10-2021
Nieuw onderzoek, nieuwe inzichten en nieuwe voorbeelden. In de nieuwe editie van deze veelgeprezen bestseller legt Cialdini uit waarom mensen 'ja' zeggen en hoe je deze inzichten in zowel werk- als privésituaties kunt toepassen. Meer
paperbackNederlands320 blz.9789024421510
1e druk
16-2-2018
andere uitgaves beschikbaar
'De kracht van timing' voegt een nieuwe, cruciale dimensie toe aan het proces van overtuigen, die ervoor zorgt dat je invloed blijvend is. Meer
paperbackNederlands104 blz.9789089653505
2e druk
28-10-2016
Als adviseur wil je maar één ding: dat een interne of externe klant het door jou uitgebrachte advies met overtuiging overneemt. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024404339
1e druk
11-9-2018
andere uitgaves beschikbaar
In 'Storydesign' wordt de kunst van storytelling samengevoegd met het ontwerpen van een strategisch kader. Meer
paperbackNederlands151 blz.9789077881521
7e druk
31-3-2010
andere uitgaves beschikbaar
Maak korte metten met de dirty tricks van uw gesprekspartners. Met de technieken en strategieën in dit boek laat u zichzelf nooit meer in de luren leggen. Meer
paperbackNederlands272 blz.9789047004554
1e druk
2-5-2013
andere uitgaves beschikbaar
Een cabaretier op het podium, freelancers die hengelen naar een opdracht, docenten die een leerling bij de les willen houden - iedereen verkoopt iets. Meer
paperbackNederlands84 blz.9789052617060
1e druk
28-9-2011
Een goed advies - én de acceptatie ervan - staat of valt met een goede communicatie tussen adviseur en opdrachtgever. Dat geldt voor elke belangrijke stap in het adviestraject: het intakegesprek, de schriftelijke presentatie van het advies en de toelichting ervan voor beslissers. Meer
paperbackNederlands336 blz.9789493213364
1e druk
20-9-2022
andere uitgaves beschikbaar
Wetenschapsjournalist David McRaney bundelt baanbrekend onderzoek uit de sociologie en psychologie om erachter te komen hoe meningen worden gevormd én hoe je ze (ten positieve) kunt veranderen. Meer
paperbackNederlands168 blz.9789462962378
2e druk
28-10-2024
andere uitgaves beschikbaar
In 'Vijftig tinten hees' vertelt Debby Mureau hoe je jouw stem zo professioneel, aantrekkelijk én gezond mogelijk kunt gebruiken. Meer
gebondenNederlands160 blz.9789464022643
1e druk
25-6-2020
andere uitgaves beschikbaar
Hoe je opvallend goede gesprekken voert, diepe relaties opbouwt en mensen positief beïnvloedt. Meer