Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									9 resultaten
								
								Trefwoord: Merktrouw
				paperbackEngels560 blz.9780470994658
				2e druk
				
						
						Het bestuderen van consumentengedrag is de studie naar hoe, waar, wanneer en waarom we onze behoeften en wensen bevredigen met ruilmiddelen. Dit is fundamenteel voor marketing aangezien marketing gericht is op het leveren en voorzien van behoeften van de consument.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands161 blz.9789083003955
				1e druk
				15-10-2024
						
						
				e-bookNederlands231 blz.9789401408332
				3e druk
				19-4-2013
						
						andere uitgaves beschikbaar
Converseren met consumenten staat in dit boek centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands415 blz.9789043039598
				7e druk
				7-3-2022
						
						Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels218 blz.9781119037316
				1e druk
				23-1-2015
						
						'The Wallet Allocation Rule' is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands350 blz.9789001078423
				7e druk
				14-12-2022
										
			
						Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels244 blz.9780273719953
				1e druk
				1-12-2009
						
						Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands94 blz.9789463425155
				1e druk
				24-7-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands278 blz.9789401472357
				1e druk
				
						
						andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten.					 Meer
							
			
								26% KORTING