Filteren
Trefwoord
10 resultaten
paperbackEngels560 blz.9780470994658
2e druk
Het bestuderen van consumentengedrag is de studie naar hoe, waar, wanneer en waarom we onze behoeften en wensen bevredigen met ruilmiddelen. Dit is fundamenteel voor marketing aangezien marketing gericht is op het leveren en voorzien van behoeften van de consument. Meer
paperbackNederlands9789463792516
2e druk
22-5-2019
Het boek richt zich voornamelijk tot studenten van bacheloropleidingen in de gedragswetenschappen en economisch georiënteerde richtingen. Meer
gebondenNederlands415 blz.9789043039598
7e druk
Sinds de introductie van dit boek in 2002 is Brand Design, geschreven door brandinggoeroe en Register Marketeer Ruud Boer, een begrip geworden in veel directiekamers en opleidingen. Meer
e-bookNederlands231 blz.9789401408332
3e druk
19-4-2013
andere uitgaves beschikbaar
Converseren met consumenten staat in dit boek centraal. Luisteren naar en converseren met consumenten zijn noodzakelijk talenten om een Conversation Manager te worden. Meer
paperbackNederlands350 blz.9789001078423
7e druk
14-12-2022
Consumentengedrag, de basis is een prettig leesbare en overzichtelijke bundeling van kennis over consumentengedrag. Kennis die ook toepasbaar is in praktijksituaties. Meer
gebondenEngels218 blz.9781119037316
1e druk
23-1-2015
'The Wallet Allocation Rule' is a revolutionary, definitive guide for winning the battle for share of customers' hearts, minds, and wallets. Meer
paperbackEngels244 blz.9780273719953
1e druk
1-12-2009
Het brein van de gemiddelde Nederlander krijgt per dag tussen de 500 en 5000 logo's en reclameboodschappen van merken te verwerken. Maar welke merken kiezen we uiteindelijk uit deze stortvloed? Meer
paperbackNederlands161 blz.9789083003955
1e druk
15-10-2024
paperbackNederlands94 blz.9789463425155
1e druk
24-7-2017
andere uitgaves beschikbaar
Iedere ondernemer verdient een goed marketingplan. Je maakt het zelf met Marketingplan Today, zonder dagenlange heisessies. Meer
gebondenNederlands278 blz.9789401472357
1e druk
andere uitgaves beschikbaar
In enkele jaren tijd heeft content marketing zijn imago van shiny new thing afgeworpen en is het one of the gang geworden. Het zijn uitzonderingen die deze techniek niet inzetten. Meer