Filteren
			
		Trefwoord
		
	
	
									
									51 resultaten
								
								Trefwoord: Merkbeheer
				paperbackNederlands670 blz.9789043037013
				5e druk
				27-5-2022
										
			
						Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands398 blz.9789001734459
				1e druk
				25-4-2022
										
			
						BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’.					 Meer
							
			
								
				gebondenNederlands228 blz.9789043027670
				1e druk
				28-3-2013
										
			
						Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands425 blz.9789043033084
				4e druk
				
						
						In deze herziene vierde editie zijn de inzichten van Keller door Heijenga en Schoppen verdiept, verbreed en geactualiseerd met relevante inzichten in...					 Meer
							
			
								70% KORTING
			
				gebondenEngels382 blz.9780470613580
				1e druk
				
						
						In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels334 blz.9780471690160
				
				
						
						Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels407 blz.9789043037259
				7e druk
				8-8-2022
										
			
						Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands240 blz.9789020927023
				1e druk
				28-5-2025
						
						In een wereld waar middelmatigheid de norm is geworden, is opvallen essentieel. Fight The Average is een krachtig manifest tegen de norm.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands98 blz.9789083547497
				1e druk
				30-9-2025
						
						Voor succesvolle communicatie die je bedrijfsdoelen ondersteunt, beginnen echte marketeers bij de basis.					 Meer
							
			
								
				e-bookNederlands350 blz.9789491560163
				1e druk
				1-11-2012
						
						andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands304 blz.9789462761926
				1e druk
				6-6-2017
						
						andere uitgaves beschikbaar
Sterke merken, betere wereld laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien.					 Meer
							
			
								
				ingenaaidEngels148 blz.9781841127699
				1e druk
				
						
						Waarover gaat branding in vredesnaam? Is het echt zo ingewikkeld als al die vakliteratuur vol jargon suggereert? Is het niet alleen maar een mooi logo en een beetje spin om een tweederangs product te camoufleren?					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789089655332
				1e druk
				23-10-2020
						
						andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands176 blz.9789024427680
				1e druk
				23-9-2019
						
						andere uitgaves beschikbaar
Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands208 blz.9789492196088
				1e druk
				16-9-2016
										
			
						andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands124 blz.9789090386621
				1e druk
				7-6-2024
						
						Wie wil ik als merk zijn, voor wie, waarom en in welke woorden kan ik die boodschap het best aan mijn klanten overbrengen? Dit boek helpt je op een praktische en snelle manier deze vragen te beantwoorden.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands492 blz.9789462265295
				1e druk
				25-3-2025
										
			
						Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking.					 Meer
							
			
								
				paperbackNederlands200 blz.9789492196231
				1e druk
				26-10-2017
										
			
						Dit boek introduceert een nieuwe communicatiefunctie. Met nieuwe aandachtsgebieden, met bekende aandachtsgebieden die anders worden ingevuld en met nieuwe werkwijzen.					 Meer
							
			
								
				gebondenEngels309 blz.9781119673088
				2e druk
				28-9-2022
						
						A groundbreaking exploration of purchasing behaviour and its essential role in smarter marketing practices to benefit your organizationIf you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services.					 Meer
							
			
								
				paperbackEngels439 blz.9780470694275
				1e druk
				
						
						De vakgebieden marketing en innovatiemanagement worden in dit boek gecombineerd. De gedachte hierachter is dat marketing een belangrijke en pro-actieve rol speelt het innovatieproces van producten, brands en markten.					 Meer