Filteren
Trefwoord
51 resultaten
paperbackNederlands670 blz.9789043037013
5e druk
27-5-2022
Het boek bestrijkt het complete vakgebied en maakt door de vele cases en voorbeelden de alledaagse praktijk van (digital, social & sustainable) branding inzichtelijk. Meer
gebondenNederlands228 blz.9789043027670
1e druk
28-3-2013
Dit boek gaat over het creëren van een sterke merkpositionering die past bij de organisatie en tegelijkertijd aantrekkelijk voor klanten is. Meer
paperbackNederlands425 blz.9789043033084
4e druk
58% KORTING
gebondenNederlands398 blz.9789001734459
1e druk
25-4-2022
BRANDING geeft een actueel en volledig overzicht van het vakgebied. Vanuit een brede invalshoek geeft dit boek houvast op het gebied van merkmanagement, ‘The Game of the Name’. Meer
gebondenEngels382 blz.9780470613580
1e druk
In dit boek zet merkengoeroe David Aaker het begrip 'Brand Relevance' uiteen. Aan de hand van een groot aantal cases laat hij zien hoe merkrelevantie de dynamiek in de markt stuurt en hoe dat leidt tot kansen voor uw organisatie. Meer
gebondenEngels334 blz.9780471690160
Het voorwoord door marketing goeroe Philip Kotler zet de trend voor een uitvoerig overzicht van de meest recente strategieën om merken op te bouwen en te doen groeien. Meer
paperbackNederlands304 blz.9789462761926
1e druk
6-6-2017
andere uitgaves beschikbaar
Sterke merken, betere wereld laat zien hoe marketing en mvo steeds meer naar elkaar toe groeien. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789089655332
1e druk
23-10-2020
andere uitgaves beschikbaar
Uitdagende marktomstandigheden, keiharde concurrentie van alle kanten en eindeloos veel variabelen om op te sturen maken het steeds complexer om een succesvolle groeistrategie te ontwikkelen. Meer
e-bookNederlands350 blz.9789491560163
1e druk
1-11-2012
andere uitgaves beschikbaar
In deze geheel vernieuwde versie van 'Branding NL' wordt u aan de hand van state-of-theart visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in deze New Brand World. Meer
paperbackNederlands176 blz.9789024427680
1e druk
23-9-2019
andere uitgaves beschikbaar
Carlijn Postma neemt je mee naar dé plek waar content het product is en waar men wéét hoe je een publiek bouwt en behoudt: Hollywood. Meer
ingenaaidEngels148 blz.9781841127699
1e druk
Waarover gaat branding in vredesnaam? Is het echt zo ingewikkeld als al die vakliteratuur vol jargon suggereert? Is het niet alleen maar een mooi logo en een beetje spin om een tweederangs product te camoufleren? Meer
paperbackNederlands200 blz.9789492196231
1e druk
26-10-2017
Dit boek introduceert een nieuwe communicatiefunctie. Met nieuwe aandachtsgebieden, met bekende aandachtsgebieden die anders worden ingevuld en met nieuwe werkwijzen. Meer
gebondenEngels407 blz.9789043037259
7e druk
8-8-2022
Following the publication of the Dutch edition of this book in 2002, Brand Design has become a household name in many boardrooms and educational courses. Meer
paperbackNederlands509 blz.9789001078546
9e druk
5-6-2023
In Strategische marketingplanning wordt het planningsproces voor marketingstrategieën op een toegankelijke wijze uitgelegd. Ieder hoofdstuk betreft een stap in het strategische marketingplanningsproces. Meer
paperbackNederlands492 blz.9789462265295
1e druk
25-3-2025
Dit boek beschrijft vanuit de dagelijkse praktijk van de citymarketingorganisatie Eindhoven365 de gekozen aanpak en creatieve uitwerking. Meer
paperbackNederlands635 blz.9789491560156
3e druk
23-3-2016
andere uitgaves beschikbaar
In dit boek wordt u met hulp van state of the art-visies van Nederlandse professionals wegwijs gemaakt in de 'New Brand World' en leert u de regels van de 'game of the name'. Meer
38% KORTING
paperbackNederlands288 blz.9789053528365
1e druk
6-9-2011
Verschillende auteurs constateren dat er fundamentele veranderingen plaatsvinden in onze economie. We evolueren naar een beleveniseconomie. In een wereld van overvloed zijn mensen meer op zoek naar psychische behoeftebevrediging: behoefte aan inspiratie, aan het bij een betekenisvolle gemeenschap horen en aan zingeving in het algemeen. Meer
paperbackNederlands208 blz.9789492196088
1e druk
16-9-2016
andere uitgaves beschikbaar
Dit kernachtige boek introduceert het Brand Positioner Model met voor elk karakter een uitgewerkt concreet voorbeeld van een mooi merk uit de praktijk in hele diverse markten. Meer
paperbackNederlands83 blz.9789082744507
1e druk
7-9-2017
Merkmanagers en directies beseffen steeds meer dat het merk een waardevolle bijdrage aan het bedrijfsresultaat kan leveren. Meer
24% KORTING
gebondenEngels309 blz.9781119673088
2e druk
28-9-2022
A groundbreaking exploration of purchasing behaviour and its essential role in smarter marketing practices to benefit your organizationIf you understand why people buy, you are already one step ahead in reaching out to them effectively with your products and services. Meer