Never Mind the Sizzle...Where's the Sausage?
Branding based on substance not spin
Samenvatting
Waarover gaat branding in vredesnaam? Is het echt zo ingewikkeld als al die vakliteratuur vol jargon suggereert? Is het niet alleen maar een mooi logo en een beetje spin om een tweederangs product te camoufleren? it is wat Bob Jones zich afvraagt als hij de salesafdeling van de worstfabriek waar hij werkt met tegenzin verlaat.
Hij heeft een jaarcontract als brandmanager gekregen en treft een bedrijf aan dat in crisis is. Zijn nieuwe baas heeft plannen die het allemaal nog veel erger gaan maken. Bob bindt een dappere en hilarische strijd aan met de onzin en buzzwords om het bedrijf te redden. Over zijn schouder meekijkend leert u hoe u een merk creëert dat is gestoeld op inhoud en niet op spin.
Trefwoorden
branding marketing merkenmanagement merkstrategie jargon brand equity merkidentiteit bedrijfscultuur merkuitbreiding zakelijke communicatie businesstransformatie merkpositionering merkuitstraling managementpraktijk buzzwords zakelijk succes consumenteninzicht productinnovatie bedrijfsstrategie marketingcommunicatie merkwaarden verandering
Trefwoorden
Specificaties
Inhoudsopgave
U kunt van deze inhoudsopgave een PDF downloaden
QUARTER ONE: Branding for business.
1. January – The buzzword battle begins.
2. February – Brand-led business.
3. March – Elastic brands.
QUARTER TWO: From insight to brand vision.
4. April – Be the consumer.
5. May – GPS for your brand.
6. June – Brand trampoline.
QUARTER THREE: Test-driving the vision.
7. July – Show them the money.
8. August – Consumer test drive.
9. September – Don't just think different, do different.
QUARTER FOUR: The rubber hits the road.
10. October – Rallying the troops.
11. November – Making money, not movies.
12. December – The sausage has landed.
Index.
Printer Ready Icon
Anderen die dit boek kochten, kochten ook
Rubrieken
- cadeauboeken
- computer en informatica
- economie
- filosofie
- flora en fauna
- geneeskunde
- geschiedenis
- gezondheid
- jeugd
- juridisch
- koken en eten
- kunst en cultuur
- literatuur en romans
- mens en maatschappij
- naslagwerken
- non-fictie informatief/professioneel
- paramedisch
- psychologie
- reizen
- religie
- schoolboeken
- spiritualiteit
- sport, hobby, lifestyle
- thrillers en spanning
- wetenschap en techniek
- woordenboeken en taal